به روز رسانی جدید توییتر با تغییرات ظاهری همراه خواهد بود

نسخه جدید توییتر به همراه ویژگی های ظاهری تغییر یافته در دسترس کاربران خواهد بود. ویژگی های ظاهری همانند فونت های جدید، رنگ های بهبود یافته و همچنین معکوس شدن وضعیت تبدیل رنگ کلید دنبال‌کردن از جمله ویژگی های توییتر جدید است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش طراحی این شبکه اجتماعی […]

نسخه جدید توییتر به همراه ویژگی های ظاهری تغییر یافته در دسترس کاربران خواهد بود. ویژگی های ظاهری همانند فونت های جدید، رنگ های بهبود یافته و همچنین معکوس شدن وضعیت تبدیل رنگ کلید دنبال‌کردن از جمله ویژگی های توییتر جدید است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش طراحی این شبکه اجتماعی در حساب کاربری خود طی توئیتی اعلام کرد تغییرات ظاهری در این پلتفرم صورت گرفته و در آینده نیز کاربران شاهد تغییرات بیشتری خواهند بود. از مهمترین آنها می توان به استفاده از فونت Chirp اشاره کرد. این تغییرات به مرور برای تمامی کاربران فعال شده و همگی میتوانند از آن استفاده کنند.

 رونمایی از این فونت جدید در راستای بازطراحی این پلتفرم در ابتدای سال جاری میلادی انجام شد. این فونت قرار است نوعی تعادل بین جنبه شوخی و غیر رسمی یک توئیت را مشخص کند. همچنین می تواند اهمیت و جدیت را نیز منتقل کند.

از دیگر تغییرات ظاهری توییتر می توان به تغییر رنگ های مورد استفاده در این برنامه اشاره کرد. به طوری که استفاده از رنگ آبی کاهش یافته تا کاربران به تصاویر و ویدیو ها توجه بیشتری نشان دهند. طبق گفته توئیتر در آینده رنگ های جدیدی نیز برای استفاده کاربران ارائه خواهد شد. کلید دنبال کردن نیز تغییر ظاهر داده است. در صورتی که کاربری حساب کاربری دیگری را دنبال کند. رنگ پس زمینه این کلید از بین می رود. به طوری که نسبت به عملکرد سابق خود شیره معکوس خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال