آپدیت جدید تلگرام با قابلیت انتخاب ویدیو به عنوان تصویر پروفایل منتشر شد

نسخه جدید تلگرام با قابلیت های جدیدی برای کاربران منتشر شده است. در آپدیت جدید این پیام رسان کاربران می‌توانند از ویدئو به عنوان تصویر پروفایل استفاده کنند. همچنین قابلیت جدید این اپ به کاربران امکان می دهد تا فایل های ۲ گیگابایتی را نیز ارسال کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آپدیت نسخه […]

نسخه جدید تلگرام با قابلیت های جدیدی برای کاربران منتشر شده است. در آپدیت جدید این پیام رسان کاربران می‌توانند از ویدئو به عنوان تصویر پروفایل استفاده کنند. همچنین قابلیت جدید این اپ به کاربران امکان می دهد تا فایل های ۲ گیگابایتی را نیز ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آپدیت نسخه ۶.۳۳ برای پیام رسان تلگرام روز گذشته منتشر و قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. هم اکنون کلیه کاربران با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند فایل های با حجم ۲ گیگابایت را نیز منتشر کنند. همچنین کاربران به جای عکس در تصویر پروفایل می توانند از یک فایل ویدیویی استفاده کنند. این فایل ویدیویی در هنگام باز کردن عکس پروفایل پخش می شود و همچنین می توان در زمان چت از فریم خاصی برای نمایش آن استفاده کرد.

پیش از این در هنگام ارسال تصویر یا ویدیو تنها نوشته آن به کاربر نشان داده می‌شد اما در نسخه جدید تصاویر ارسالی نیز به شکل بسیار کوچک در قسمت نوتیفیکیشن ها نمایش داده می شود. همچنین در نسخه جدید تعداد اموجی های متحرک افزایش پیدا کرده و برخی از آنها پس از لمس کاربر فعال می شوند. قابلیت People Nearbye نیز در نسخه جدید قادر است تا فاصله کاربر با مخاطب را نمایش دهد. علاوه بر آن پیام های ارسالی از سوی افراد غریبه به وسیله میوت کردن به طور خودکار به قسمت آرشیو منتقل میشود. البته باید از قسمت تنظیمات و حریم خصوصی این قابلیت فعال شود.

در نسخه جدید منتشر شده جزئیاتی بابت آمار کانال های بیش از ۵۰۰ عضو نیز قابل مشاهده است. این قابلیت پیش از این تنها برای کانالهای با بیش از هزار عضو فعال بوده است. لیست آهنگ باز شونده و همچنین قابلیت پخش کننده موزیک در نسخه اندروید این پلتفرم تغییر کرده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. در نسخه دستکتاپ تلگرام نیز می ‌توان به طور همزمان از چند اکانت استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال