نسخه جدید مرورگر کروم اندروید به ویرایشگر اسکرین شات مجهز شد

به روز رسانی اخیر کروم ۹۴ در نسخه اندروید مرورگر به قابلیت ویرایش اسکرین شات ها مجهز شد. گوگل در حال آزمایش این قابلیت روی نسخه وب است تا کاربران بتوانند اسکرین شات های خود را در مرورگر ویرایش کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کروم ۹۸ شاهد وجود دو پرچم […]

به روز رسانی اخیر کروم ۹۴ در نسخه اندروید مرورگر به قابلیت ویرایش اسکرین شات ها مجهز شد. گوگل در حال آزمایش این قابلیت روی نسخه وب است تا کاربران بتوانند اسکرین شات های خود را در مرورگر ویرایش کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در کروم ۹۸ شاهد وجود دو پرچم در بخش chrome://flags بودیم که یکی از آنها به گرفتن اسکرین شات از نسخه تلگرام دسکتاپ و دیگری به ویرایش آن مرتبط بوده است. در صورت فعال بودن هر دو گزینه در نوار آدرس کروم شاهد گزینه اسکرین شات در بخش منوی ارسال خواهیم بود.

در صورت انتخاب این گزینه نیز امکان انتخاب بخشی از صفحه به تنهایی وجود دارد. پس از رها کردن ماوس اسکرین شات گرفته شده و می توان با کمک دکمه دانلود آن را از کلیپ بورد دانلود و در فایلی دیگر ذخیره کرد. در حال حاضر امکان انتخاب فایلی برای ذخیره سازی وجود ندارد که احتمالاً در بروزرسانی های بعدی این امکان فراهم می شود.

 در این قسمت دکمه ویرایش نیز وجود دارد. اما در صفحه آن چیزی نیست. احتمالا این ویژگی همراه با گزینه هایی برای تعیین صفحات در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. زیرا حذف کردن بخش هایی از یک عکس مورد نیاز کاربران خواهد بود. مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم مانند مایکروسافت اج نیز این قابلیت را دارا هستند. پس از اضافه شدن این ویژگی به کروم احتمالاً اپرا نیز میتواند این ویژگی را اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال