نسخه جدید کلاب هاوس برای کاربران iOS امکان نمایش کپشن را فراهم می‌کند

اپلیکیشن کلاب هاوس ویژگی جدید کپشن برای محتوای صوتی را برای کاربران نسخه ios فراهم کرده است. بدین ترتیب کاربران ناشنوا یا کم شنوا نیز می‌توانند از این اپلیکیشن در ۱۳ زبان مختلف استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه جدید کلاب هاوس شامل معرفی ویژگی جدیدی است که در آن […]

اپلیکیشن کلاب هاوس ویژگی جدید کپشن برای محتوای صوتی را برای کاربران نسخه ios فراهم کرده است. بدین ترتیب کاربران ناشنوا یا کم شنوا نیز می‌توانند از این اپلیکیشن در ۱۳ زبان مختلف استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بیانیه جدید کلاب هاوس شامل معرفی ویژگی جدیدی است که در آن کاربران می‌توانند به محتوای صوتی خود در ۱۳ زبان مختلف زیرنویس اضافه کنند. هم اکنون زیرنویس ها به زبان هایی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، کره ای، عربی، روسی، ترک،ی کانتونی، چینی ماندارین است  و در آینده نیز تعداد زبان های قابل پشتیبانی افزایش خواهد یافت.

پس از اعلام کلاب هاوس یکی از کاربران توییتر اعلام کرد نمایش زیرنویس به زبان اسپانیایی با مشکلاتی همراه بوده است. این کاربر در توییتر اعلام کرد زیرنویس ها به زبان انگلیسی و در برخی اتاق های گفتگو به شکل عجیب و غریبی نمایش داده می شوند. یکی از مهندسین کلاب هاوس دلیل این مشکل را حالت آزمایشی بودن آن دانست که احتمالاً در تشخیص زبان درست کار نکرده است. با توجه به اینکه کلاب هاوس محبوبیت دیگر پلتفرم های صوتی را نیز افزایش داده، اما نسبت به رقبای خود عملکرد ضعیف تری داشته است. البته ویژگی جدید می تواند از بسیاری جهات آن را با اپلیکیشن های رقیب جدا کند. به طوری که در آینده به جذب کاربران جدید نیز کمک خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال