نسخه جدید EMUI 12 توسط هواوی معرفی شد

بنظر می رسد طی یک سال گذشته تمام تلاش هواوی روی تهیه نسخه جدید هارمونی او اس بوده است. این شرکت با عرضه نسخه جدیدی از این سیستم عامل حتی گوشی های قدیمی خود را نیز با آن آپدیت کرده است. اما هواوی کار روی EMUI 12  را فراموش نکرده و اکنون در سکوت خبری […]

بنظر می رسد طی یک سال گذشته تمام تلاش هواوی روی تهیه نسخه جدید هارمونی او اس بوده است. این شرکت با عرضه نسخه جدیدی از این سیستم عامل حتی گوشی های قدیمی خود را نیز با آن آپدیت کرده است. اما هواوی کار روی EMUI 12  را فراموش نکرده و اکنون در سکوت خبری نسخه جدیدی از آن را عرضه کرده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید EMUI 12 با رابط کاربری جدید می‌تواند امکاناتی برای شخصی سازی به کاربران ارائه کند. این نسخه که با پوسته سفارشی هواوی منتشر شده شامل حال کاربران خارج از چین نیز خواهد بود.

 کار با این رابط کاربری ساده تر از گذشته خواهد بود  و برای طراحی آن از حالت مینیمال و رنگ های اصلی سفید، سیاه و آبی استفاده شده است. طراحی های انیمیشنی آن نیز شبیه به اجسام کیهانی بوده و کاربران می توانند فونت ها را با گزینه های بیشتری شخصی سازی کنند. حتی امکان تغییر نمایش متن به صورت دلخواه توسط کاربران انجام خواهد گرفت.

 در EMUI 12 قابلیت جدیدی قرار داده شده که کاربران می‌توانند تنها با یک حرکت لمس و در هر قسمت از سیستم عامل به کنترل پنل دسترسی پیدا کنند و از طریق آن میانبرها و یا تنظیمات دیگر مانند بلوتوث و وای فای را تغییر دهند.

قابلیت دیگر در EMUI 12 به نام + Device امکان همگام سازی و اشتراک داده بین دستگاه های مختلف از برند هواوی را فراهم می کند. کاربر با چند محصول هواوی می تواند تنها با لمس آیکون می پد به بخش‌هایی مانند پیام ها، تماس ها و حتی حافظه موبایل از طریق تبلت دسترسی داشته باشد. اپلیکیشن تماس تصویری MeeTime نیز در نسخه جدید امکان تماس به هواوی ویژن را برای کاربران فراهم کرده است. به گفته هواوی عملکرد  EMUI 12 با سرعت بیشتر و زمان پاسخ و اجرای اپلیکیشن ها نیز بدون کندی انجام خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال