نسخه جدید فایرفاکس به قابلیت ویرایش فایل PDF مجهز است

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس در حالی منتشر شد که به قابلیت ویرایش فایل پی دی اف مجهز است. در نسخه جدید کاربر می تواند با کمک ویژگی فایرفاکس ویو ادامه کار با این مرورگر را از جایی که متوقف شده است، از سر بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فایرفاکس ۱۰۶ مجهز […]

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس در حالی منتشر شد که به قابلیت ویرایش فایل پی دی اف مجهز است. در نسخه جدید کاربر می تواند با کمک ویژگی فایرفاکس ویو ادامه کار با این مرورگر را از جایی که متوقف شده است، از سر بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فایرفاکس ۱۰۶ مجهز به قابلیت وی ایش پی دی اف در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون افرادی که با فایل های پی دی اف سر و کار دارند می توانند از این قابلیت برای وی ایش و یا امضاء استفاده کنند.

در نسخه جدید این مرورگر امکان اضافه و یا علامت گذاری در فایل های پی دی اف وجود دارد. کاربران می توانند در هر قسمت که بخواهند متنی را اضافه کنند. این قابلیت در بخش تنظیمات به کاربر اجازه می دهد تا قیدهای هالی را پر کرده یا کادر متنی درست کند.

فایرفاکس ۱۰۶ دارای گزینه Firefox View است که طی آن می توان استفاده از مرورگر را حتی پس از توقف ادامه داد.با کمک این قابلیت پس از بارگذاری سایت در مرورگر گوشی با کلیک روی تب فایرفاکس ویو می توان در نسخه دسکتاپ وب سایت مورد نظر را از جاییکه متوقف شد مشاهده کرد.

علاوه بر فایرفاکس برخی مرورگرهای دیگر مانند مایکروسافت اج نیز امکان ویرایش پی دی اف را ارائه می کند. اج و فایرفاکس به کاربر اجازه می دهند تا برای امضای دیجیتال اسناد نیز از این مرورگرها استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال