نسخه جدید پلی استور برای نمایشگرهای بزرگ به زودی رونمایی می‌شود

گوگل قصد دارد در سال آینده تغییراتی در پلی استور ایجاد کند. این شرکت نقشه هایی را برای سر و سامان دادن به فروشگاه اپلیکیشن های خود در سر دارد و تلاش دارد تا آن را برای صفحات بزرگتر آماده کند. احتمالا گوگل پیش از عرضه تبلت پیکسل بهینه سازی های مربوط به پلی استور […]

گوگل قصد دارد در سال آینده تغییراتی در پلی استور ایجاد کند. این شرکت نقشه هایی را برای سر و سامان دادن به فروشگاه اپلیکیشن های خود در سر دارد و تلاش دارد تا آن را برای صفحات بزرگتر آماده کند. احتمالا گوگل پیش از عرضه تبلت پیکسل بهینه سازی های مربوط به پلی استور و دسترسی به اپ های کروم بوک را اعمال خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل برای نمایش بهتر محصولات توسعه دهندگان، ابزارهای جدیدی را در اختیار آنها قرار داده است. البته این ابزار بیشتر به درد توسعه دهندگانی میخورد که قصد نمایش توضیحات، محتوای اپلیکیشن ها، اسکرین شات ها و ویدئوها را در دستگاههایی مانند گوشی، تبلت، ساعت های هوشمند و یا تلویزیون را دارند.

از مهمترین تغییرات پلی استور که احتمالا در سال آینده رونمایی خواهد شد، انتشار نسخه مربوط به نمایشگرهای بزرگ است. آنها قصد دارند به طور کلی این فروشگاه را برای نمایشگرهای بزرگ طراحی کنند. تصاویری که در این مورد منتشر شد نشان می دهد که این فروشگاه در آینده چه ظاهری خواهد داشت. در این نسخه توسعه دهندگان می توانند تا ۸ اسکرین شات از برنامه های خود را با همان نسبت متداول قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال