رونمایی عینک هوشمند TCL در نمایشگاه CES 2022

شرکت تی سی ال نسخه جدید و به روز رسانی شده ای از نمایشگر پوشیدنی خود به نام عینک NxtWear Air را رونمایی کرد .به گفته این شرکت عملکرد این دستگاه پوشیدنی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد اما با طراحی جدید و ۳۰ درصد سبک تر نسبت به قبل عرضه شده است. به گزارش سرویس […]

شرکت تی سی ال نسخه جدید و به روز رسانی شده ای از نمایشگر پوشیدنی خود به نام عینک NxtWear Air را رونمایی کرد .به گفته این شرکت عملکرد این دستگاه پوشیدنی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد اما با طراحی جدید و ۳۰ درصد سبک تر نسبت به قبل عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت تی سی ال سال گذشته در همین نمایشگاه از عینک با نمایشگر OLED رونمایی کرده بود. امسال نیز نسخه جدید آن با وزن و طراحی جدید به نمایش گذاشته شده است. به نظر می رسد ظاهر این عینک تغییرات زیادی داشته و اکنون به یک عینک آفتابی شباهت دارد.

عینک جدید NxtWear Air همانند نسخه قبلی شامل دو پنل ال ای دی است که کاربر در زمان استفاده یک صفحه نمایش ۱۴۰ اینچی را در فاصله 4 متری احساس خواهد کرد. لنزهای عینک مات بوده و در واقع کارکردی مانند یک هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ندارد. این عینک تنها می‌تواند به عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل کند و کاربران هنگام استفاده از آن می توانند با کمک پورت USB-C  گوشی یا تبلت یا لپ تاپ سازگار با DisplayPort به آن متصل شوند.

از دیگر مشخصات این عینک جدید استفاده از اسپیکرهای استریو داخلی و قابلیت اتصال آن به هدفون سیمی و بلوتوث است. جزئیات دیگری از این دستگاه منتشر نشده اما به نظر می‌رسد شرکت سازنده چینی قصد دارد آن را در سه ماهه اول سال 2022 با قیمت حدودی ۶۸۰ دلار وارد بازار کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال