نسخه جدید تلگرام 8.0 در اختیار کاربران قرار گرفت

تلگرام طبق رسم ماهانه آپدیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. درجدیدترین آپدیت تلگرام قابلیت هایی مانند پخش‌زنده برای بی نهایت کاربر، حذف نام فرستنده در هنگام فوروارد پیام ها، رفتن به کانال های بعدی به صورت پشت سر هم و همچنین ایموجی های جدید قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

تلگرام طبق رسم ماهانه آپدیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. درجدیدترین آپدیت تلگرام قابلیت هایی مانند پخش‌زنده برای بی نهایت کاربر، حذف نام فرستنده در هنگام فوروارد پیام ها، رفتن به کانال های بعدی به صورت پشت سر هم و همچنین ایموجی های جدید قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام آپدیت نسخه ۸ را به طور عمومی عرضه کرد. در این نسخه کاربران می توانند پخش زنده ویدیویی را برای بی نهایت مخاطب انجام دهند. این قابلیت در بخش لایو استریم و در گزینه ویدیو چت قرار دارد. مخاطبان کاربران می توانند با بلند کردن دست به پخش زنده ملحق شوند.

در قسمت فوروارد پیام ها نیز قابلیت جدیدی اضافه شده است به طوری که کاربران می‌توانند نحوه ارسال پیام ها را قبل از ارسال به صورت پیش نمایش مشاهده کنند. در این هنگام میتوان با گزینه شخصی سازی نام فرستنده و کپشن را حذف کرد.

بسیاری از کاربران عضو کانال های مختلف در تلگرام هستند. قابلیت بعدی مربوط به رفتن به کانال دیگر بدون برگشت به صفحه چت ها است. به طوری که پس از مشاهده یک کانال با استفاده از گزینه کانال بعدی در پایین صفحه می توان به کانال دیگر رفت.

قابلیت دیگر نسخه جدید اضافه شدن استیکرها و بزرگنمایی آنها است. همچنین در صورت انتخاب استیکر در صفحه چت همانند زمان تایپ به مخاطب در بالای صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین چند ایموجی جدید دیگر نیز در این نسخه حالت متحرک و جذاب پیدا کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال