نسخه جدید تلگرام همراه با رفع باگ های نرم افزاری منتشر شد

تلگرام در نسخه جدید خود چندان قابلیت جدیدی را منتشر نکرده و تنها به رفع باگ های نرم افزاری پرداخته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام در بروزرسانی های قبلی قابلیت های جدیدی را به این برنامه اضافه کرده است. اما نسخه جدید این برنامه بیشتر شامل بهینه سازی و رفع […]

تلگرام در نسخه جدید خود چندان قابلیت جدیدی را منتشر نکرده و تنها به رفع باگ های نرم افزاری پرداخته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام در بروزرسانی های قبلی قابلیت های جدیدی را به این برنامه اضافه کرده است. اما نسخه جدید این برنامه بیشتر شامل بهینه سازی و رفع باگ متمرکز بوده است. همچنین در این نسخه حالتی برای کاهش مصرف انرژی در گوشی های اندرویدی پایین رده معرفی شد.

طبق اعلام تلگرام کاربران با غیرفعال کردن انیمیشن ها می توانند عمر باتری را افزایش دهند. این قابلیت باعث می شود تا گوشی های قدیمی تر بتوانند تلگرام را روان تر اجرا کنند. همچنین می توان با فعال کردن خودکار این قابلیت ویژگی Power saving mode بطور خودکار و پس از رسیدن به درصد شارژ مشخص شده فعال شود.

در نسخه جدید امکان پخش محتواهای چندرسانه ای تغییر کرده و به جای گزینه های محدود گذشته اکنون می توان آن را بین ۰.۲ تا ۲.۵ تنظیم کرد. از این پس در گروه های کوچک نیز زمان خواندن پیام ها توسط کاربران ثبت میشود. تنها گروه های دارای زیر ۱۰۰ عضو فعلا به این قابلیت مجهز می‌شوند. در این نسخه ایموجی های متحرک افزایش پیدا کرده اند و به صورت پک های استیکر بصورت خودکار دسته بندی میشوند.