نسخه جدید تلگرام به کمک بازار مسکن خواهد آمد

آپدیت جدید تلگرام به کاربران اجازه میدهد تا در شعاع 5 کیلومتری خود به جستجو بپردازند. بدین ترتیب میتوان بدون اشاره به اسم شخص ، در این محدوده یک گروه مجازی تشکیل داد. به عنوان مثال این محدوده میتواند یک محله بوده و اهالی آن عکس های مورد نیاز را به اشتراک بگذارند. به گزارش […]

آپدیت جدید تلگرام به کاربران اجازه میدهد تا در شعاع 5 کیلومتری خود به جستجو بپردازند. بدین ترتیب میتوان بدون اشاره به اسم شخص ، در این محدوده یک گروه مجازی تشکیل داد. به عنوان مثال این محدوده میتواند یک محله بوده و اهالی آن عکس های مورد نیاز را به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این امکان جدید تلگرام هم به فروشندگان مسکن کمک خواهد کرد و هم از طرفی میتواند به دلالان بازار مسکن از لحاظ ارائه داده‌های مربوط به خانه‌های فروشی یاری کند. پیش از این استفاده کنندگان از تلگرام در صنف مسکن تنها به ایجاد کانال های تلگرامی اقدام میکردند و متقاضایان با پیدا کردن این کانال ها و برقراری ارتباط با دلالان به خواسته خود نزدیک میشدند.

اما در آپدیت جدید ، متقاضیان منطقه می‌توانند زمانی که وارد بخش جدید تلگرام می‌شوند، اسم گروه شکل گرفته را دیده و بدون اجازه وارد آن شوند و شروع به خواندن فایل‌ها کنند. حتی قابلیت Add People Nearby به کاربر اجازه میدهد تا در قسمت Contacts، با افراد ساکن یا در حال تردد در شعاع 5 کیلومتری ارتباط برقرار کنند . به شرطی که در آن زمان در تلگرام حاضر باشند.

پیش از این ارتباط در تلگرام تنها در دو صورت امکان پذیر بود. در صورتی که شماره تلفن فرد مقابل را داشته باشیم و یا از طریق جستجوی نام فرد (آی دی ) میتوانستیم به فضای تلگرامی شخصی دیگر وارد شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال