نسخه جدید سیستم عامل Wear OS باعث بهبود شارژدهی ساعت های گوگل می‌شود

گوگل از سیستم عامل Wear OS 4 رونمایی کرد. به گفته این شرکت تمرکز این نسخه روی عمر باتری و شارژدهی باتری خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم توسعه دهندگان علاوه بر محصولات جدید سیستم عامل Wear OS 4 را نیز معرفی کرد که می تواند شارژ دهی […]

گوگل از سیستم عامل Wear OS 4 رونمایی کرد. به گفته این شرکت تمرکز این نسخه روی عمر باتری و شارژدهی باتری خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم توسعه دهندگان علاوه بر محصولات جدید سیستم عامل Wear OS 4 را نیز معرفی کرد که می تواند شارژ دهی در ساعت های هوشمند گوگل را بهبود ببخشد. همچنین از این پس ساعت ها می توانند به برنامه هایی مانند Google Calendar و Gmail دسترسی داشته باشند.

حدود دوسال از سیستم عامل Wear OS 3 میگذرد و شب گذشته نیز نسخه جدید این سیستم عامل معرفی شد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این سیستم عامل منتشر نشده است و تنها به بهبود شارژ دهی این سیستم عامل در ساعت ها اشاره کرده و گفته است می تواند تجربه بهتر و سریع ترین از قابلیت تبدیل متن به گفتار را ارائه کند.

در نسخه جدید Wear OS امکان بکاپ گیری و بازیابی داده ها وجود دارد. بنابراین کاربران می توانند پس از تهیه ساعت جدید داده های قبلی بهمراه تنظیمات را در ساعت جدید نیز مورد استفاده قرار دهند. یکی از عوامل موثر روی شارژدعی در ساعت های گوگل Watch Face Format است که طی همکاری با سامسونگ توسعه یافته و نوعی فرمت XML برای ساختار واچ فیس محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال