نسخه جدید توئیتر شامل پادکست ها خواهد بود

توئیتر در نسخه جدید خود رسماً وارد حوزه پادکست ها شده است. نسخه آزمایشی جدید این شبکه اجتماعی بصورت بازطراحی شده و شامل پادکست ها است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران توئیتر اکنون می‌توانند در نسخه جدید این پلتفرم به برنامه های مورد علاقه خود گوش دهند. این شبکه اجتماعی در […]

توئیتر در نسخه جدید خود رسماً وارد حوزه پادکست ها شده است. نسخه آزمایشی جدید این شبکه اجتماعی بصورت بازطراحی شده و شامل پادکست ها است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران توئیتر اکنون می‌توانند در نسخه جدید این پلتفرم به برنامه های مورد علاقه خود گوش دهند. این شبکه اجتماعی در پست اخیر در وبلاگ خود در مورد بخش جدید توضیحاتی را ارائه کرده است. قرار است پادکست ها در بخش جدیدی به نام Stations قرار دارند و در دسته بندی هایی مانند اخبار، موسیقی و ورزش قابل دسترسی خواهند بود. اکنون تنها تعداد محدودی از کاربران به این نسخه آزمایشی دسترسی دارند. به گفته توئیتر این ویژگی بهمراه قابلیت های دیگر بزودی در اختیار دیگر کاربران نیز قرار خواهد گرفت.

طبق اعلان توئیتر این شبکه اجتماعی بصورت خودکار و با توجه به فعالیت کاربران پادکست هایی را به آنها پیشنهاد خواهد داد. به گزارش تک کرانچ نسخه جدید Spaces توئیتر شامل سه بخش است که در بخش اول پادکست های Stations قرار دارند. در بخش دوم اتاق های صوتی Spaces قرار گرفته اند. بخش سوم نیز شامل اسپیس های آینده خواهد بود. توئیتر در حال بررسی بازخورد کاربران است تا بتواند برای قرار دادن این نسخه در دسترس کاربران تصمیم گیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال