نسخه جدید وردپرس می تواند نقشه سایت XML را بسازد

نسخه جدید وردپرس ۵.۵ قادر است نقشه سایت XML را تولید کند. این قابلیت به سایت های وردپرسی کمک می کند تا بتوانند به راحتی توسط موتورهای جستجو همچون گوگل شناسایی شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وردپرس که در سیستم مدیریت محتوا و سایت‌های اینترنتی کاربرد فراوانی دارد از ساخت نقشه های سایت […]

نسخه جدید وردپرس ۵.۵ قادر است نقشه سایت XML را تولید کند. این قابلیت به سایت های وردپرسی کمک می کند تا بتوانند به راحتی توسط موتورهای جستجو همچون گوگل شناسایی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وردپرس که در سیستم مدیریت محتوا و سایت‌های اینترنتی کاربرد فراوانی دارد از ساخت نقشه های سایت XML پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت در نسخه جدید این نرم افزار افزوده شده است. نقشه سایت قابلیتی است که از آن می توان برای معرفی سایت به موتورهای جستجو استفاده کرد. همچنین صفحات سایت از طریق شناسایی URL های نقشه های سایت سریعتر شناسایی خواهند شد.

در واقع یک نقشه سایت فهرستی کامل از تمامی صفحات آن سایت به همراه محتواهای آن را شامل می‌شود و اضافه شدن یک مطلب جدید به سایت از طریق نقشه های سایت مبتنی بر XML به موتورهای جستجو شناسانده می شود. پیش از این تولید نقشه سایت در وردپرس با کمک پلاگین های واسطه مانند Google XML Sitemaps انجام می گرفته است. مدیران سایت های وردپرسی سعی می کردند با کمک سئو یا پلاگین نقشه سایت را تولید کنند و با قرار دادن آن در موتورهای جستجو رتبه های بهتری را کسب کنند.

تیم وردپرس اعلام کرده است تلاش برای اضافه شدن نقشه سایت با توجه به درخواست کاربران از سال گذشته در این تیم آغاز شده است. گفتنی ست با کمک این ویژگی جدید فایل اصلی ایندکس می تواند ۵۰ هزار نقشه سایت XML تولید کند. از طرفی هر یک نقشه سایت قادر است بیش از ۲۰۰۰ ورودی URL را نگهداری کرده و نتیجه آن ایندکس محتواهای مختلف خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال