گوشی جدید ویوو Y33e 5G مجهز به پردازنده Dimensity 700 و قیمت ۱۹۴ دلار رونمایی شد

ویوو از گوشی جدید خود Y33e 5G با مشخصات پردازنده Dimensity 700 باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۹۴ دلار رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ویوو Y33e 5G که اکنون به طور رسمی در چین معرفی شده است نسخه جدیدی از […]

ویوو از گوشی جدید خود Y33e 5G با مشخصات پردازنده Dimensity 700 باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۹۴ دلار رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ویوو Y33e 5G که اکنون به طور رسمی در چین معرفی شده است نسخه جدیدی از Y33s محسوب می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی است که نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز اعلام شده است. علاوه بر آن در این نمایشگر حدود 88.99 درصد از فضا به صفحه نمایش تعلق دارد.

 در بالای صفحه نمایش نیز یک بریدگی قطره ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل پشتی گوشی جدید ویوو Y33e 5G دو دوربین قرار گرفته که یکی از اینها دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. همچنین سیستم عامل این گوشی به طور پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری OriginOS Ocean خواهد بود.

 ویوو در گوشی Y33e 5G از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. حافظه ذخیره سازی این گوشی نیز ۱۲۸ گیگابایت در حالت استاندارد است که می‌توان آن را افزایش داد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ واتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده دارد. ویوو در این گوشی از حسگر اثر انگشت، پورت USB-C وای فای 802.11.ac استفاده کرده است قرار است. دو نسخه از گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و تنها با قیمت ۱۹۴ دلار در بازار چین عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال