آپدیت جدید ویندوز 10 کامپیوتر کاربران را حین بازی متوقف می‌کند

آپدیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت که با کد KB4541335 معرفی شده است کامپیوتر کاربران را حین تماشای ویدئو و یا بازی متوقف می کند. تاکنون مایکروسافت نسبت به رفع این مشکل اقدامی انجام نداده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techradar، آپدیت جدید ویندوز 10 که در روز […]

آپدیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت که با کد KB4541335 معرفی شده است کامپیوتر کاربران را حین تماشای ویدئو و یا بازی متوقف می کند. تاکنون مایکروسافت نسبت به رفع این مشکل اقدامی انجام نداده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techradar، آپدیت جدید ویندوز 10 که در روز 5 فروردین توسط مایکروسافت منتشر شد یک نسخه اختیاری بوده که برخی باگ های ویندوز نسخه های 1909 و 1903 را پوشش داده بود. بسیاری از کاربران پس از نصب مشکلاتی را در مورد کامپیوتر خود گزارش کرده اند. برخی از کاربران پس از نصب این نسخه از هنگ کردن سیستم خود در زمان بازی گفته اند. در این زمان کامپیوتر خود به خود خاموش شده است. برخی دیگر از کاربران نیز در هنگام تماشای ویدئوهای آنلاین در یوتیوب با پیغام whea_uncorrectable_error و یا صفحه آبی (بلو اسکرین) مواجه شدند. کاربران دیگری نیز کند شدن سیستم خود و یا افزایش کارکرد پردازنده را گزارش کرده اند. در کل در نسخه جدید بخشی از رابط کاربری مشکلات اساسی را تجربه می کند.

آپدیت انتخابی تاکنون مشکل زیادی برای کاربران ایجاد نکرده است. اما همین موضوع نیز باعث واکنش مایکروسافت نشده است و هیچ اقدامی در جهت رفع آن صورت نگرفته است. برای حذف آپدیت می توان در بخش Settings به قسمت Update & security رفته و در چنجره باز شده گزینه Windows Update را انتخاب کنید. در قسمت View update history روی Uninstall updates کلیک کنید. بدین ترتیب با یافتن KB4541335 آن را Uninstall کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال