به روز رسانی جدید ویندوز ۱۱ با اضافه شدن چت بات بینگ منتشر شد

درحالی به روز رسانی جدید ویندوز ۱۱ منتشر شده است که چت بات هوش مصنوعی مایکروسافت نیز همراه با این سیستم عامل به نمایش در می آید. به کزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی مایکروسافت که همراه با موتور جستجوی این شرکت عرضه شده است بسیار مورد توجه قرار گرفت. مایکروسافت با […]

درحالی به روز رسانی جدید ویندوز ۱۱ منتشر شده است که چت بات هوش مصنوعی مایکروسافت نیز همراه با این سیستم عامل به نمایش در می آید.

به کزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی مایکروسافت که همراه با موتور جستجوی این شرکت عرضه شده است بسیار مورد توجه قرار گرفت. مایکروسافت با قرار دادن بینگ جدید که مبتنی بر هوش مصنوعی است در اختیار کاربران قصد دارد سهم بازار موتور های جستجوگر دیگر مانند گوگل را به خود اختصاص دهد. جدیدترین بروزرسانی ویندوز ۱۱ نیز همراه با چت بات هوش مصنوعی در نوار وظیفه منتشر شده است.

موتور جستجوی بینگ جدید در نسخه تحت وب همانند نسخه موبایلی کار می کند. در این ابزار با وارد کردن یک کلمه یا عبارت می توان گفت و گو با این چت بات را آغاز کرد. کاربران با استفاده از این هوش مصنوعی می توانند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. مایکروسافت اضافه شدن این ابزار به ویندوز را گام بزرگی در راستای بهبود ویندوز دانست. کاربران برای استفاده از این ابزار در ویندوز باید در نسخه پیش نمایش بینگ جدید ثبت نام کنند. در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۱ بهبود های دیگری نیز همراه با ارائه قابلیت های جدید دیده می شود.

کاربران آیفون در بروزرسانی جدید می توانند به نسخه پیش نمایش برنامه فون لینک Phone Link در آی او اس دسترسی پیدا کنند. این ابزار مشابه نسخه اندروید آن است و با کمک آن کاربران امکان پاسخ به تماس ها و پیام های دریافتی را خواهند داشت.

قابلیت های مفید دیگر در بروزرسانی های جدید ویندوز ۱۱ همگی در ارتباط با هوش مصنوعی نیستند. به گفته مایکروسافت در این نسخه تجربه استفاده از ویندوز در نمایشگرهای لمسی بهبود یافته و منوی استارت نسبت به قبل راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین قابلیت جدید در ویندوز ۱۱ استفاده از ابزار Snipping برای ضبط صفحه است. کاربران با این برنامه می توانند علاوه بر ارائه اسکرین شات، فیلم نیز از صفحه کامپیوتر تهیه کنند. کلیپ های ثبت شده در بخش اسناد ذخیره میشوند. در نوت پد ویندوز ۱۱ نیز بهبود هایی انجام گرفته است. برای استفاده از آن می توان از تپ ها بهره گرفت و میان اسناد متنی به راحتی جابجا شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال