نسخه ویندوزی جدید مرورگر فایرفاکس با قابلیت تصویر در تصویر

قابلیت تصویر در تصویر به نسخه ویندوزی مرورگر فایرفاکس اضافه شد. بدین ترتیب فایل‌های ویدئویی بدون هیچ گونه مشکلی برای کاربران نمایش داده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، پیش از این مرورگر فایرفاکس مشکلات بسیاری در هنگام پخش فایل های ویدئویی داشته و در برخی […]

قابلیت تصویر در تصویر به نسخه ویندوزی مرورگر فایرفاکس اضافه شد. بدین ترتیب فایل‌های ویدئویی بدون هیچ گونه مشکلی برای کاربران نمایش داده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، پیش از این مرورگر فایرفاکس مشکلات بسیاری در هنگام پخش فایل های ویدئویی داشته و در برخی مواقع باعث اختلال در عملکرد سایر نرم افزارهای نصبی نیز بوده است. اما اکنون در نسخه جدید مشکلات برطرف شده و روند تماشای ویدئو بطور مستقل انجام میگیرد. فناوری  تصویر در تصویر یا Picture-in-Picture به کاربر کمک می‌کند تا ویدئو را در پلیر دیگری باز کند و در هر قسمت از صفحه آن را تماشا کند. برای این کار کافیست کاربر ماوس را روی ویدئو قرار داده و گزینه تصویر در تصویر را انتخاب کند.

این گزینه اکنون تنها برای ویندوز انجام می‌شود اما موزیلا عنوان کرده که بزودی این قابلیت را در نسخه های مک و لینوکس فایرفاکس را در ماه ژانویه در اختیار دیگر کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال