رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 13 در تاریخ 25 آذر معرفی خواهد شد

شیائومی نسخه جدید کاربری خود به نام MIUI 13 را به همراه چند محصول دیگر پیش از پایان سال جاری میلادی و در ۲۵ آذر رونمایی می کند. گزارش های جدید نشان می‌دهد شیائومی تاریخ ۱۶ دسامبر را برای معرفی نسخه بعدی رابط کاربری اش و چند محصول دیگر انتخاب کرده است. به گزارش سرویس […]

شیائومی نسخه جدید کاربری خود به نام MIUI 13 را به همراه چند محصول دیگر پیش از پایان سال جاری میلادی و در ۲۵ آذر رونمایی می کند. گزارش های جدید نشان می‌دهد شیائومی تاریخ ۱۶ دسامبر را برای معرفی نسخه بعدی رابط کاربری اش و چند محصول دیگر انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وب سایت Xiaomiui نسخه جدید رابط کاربری شیائومی به نام MIUI 13 در تاریخ ۱۶ دسامبر معرفی خواهد شد. در اعلامیه این شرکت علاوه بر معرفی نسخه جدید از رونمایی چند محصول دیگر و پرچمدار بعدی یعنی شیائومی ۱۲ نیز خبرهایی منتشر شد. طبق این اعلامیه رویداد معرفی شیائومی ۴ ساعت به طول خواهد کشید و با توجه به تنها دو محصول قابل عرضه کمی طولانی است و به همین دلیل ممکن است محصولات دیگری نیز برای معرفی در نظر گرفته شده باشد.

نسخه جدید رابط کاربری MIUI 13 برای همه محصولات این شرکت آماده شده است و دیگر تولید کنندگان مانند سامسونگ و وان پلاس نیز پیش از این از رابط کاربری خود برای اندروید ۱۲ رونمایی کرده بود و به نظر می‌رسد شیائومی در این مورد نسبت به رقبا دیرتر اقدام کرده است. این نسخه نسبت به نسل قبل خود شاهد بهبود ها و تغییرات زیادی است.

 با توجه به گفته شیائومی دریافت این رابط کاربری تنها برای ۹ دستگاه است. اما با توجه به آماده سازی MIUI 13 بر مبنای اندروید ۱۲ برخی از گوشی های اندروید ۱۱ نیز در لیست دریافت کنندگان این رابط کاربری خواهند بود. هنوز ویژگی های این نسخه به طور کامل منتشر نشده و شیائومی نیز اطلاعاتی در این مورد نداده است. اما احتمالاً آیکون ها در این رابط کاربری جدید و باز طراحی شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال