ماوس جدید XPG با حافظه SSD داخلی ذخیره بازی ها را امکان پذیر می کند

شرکت اکس پی جی نوعی ماوس جدید مفهومی تولید کرده است که در آن یک حافظه SSD داخلی قرار دارد. هدف از تولید این ماوس گیمینگ جدید امکان ذخیره سازی بازی های کامپیوتری روی آن است. قرار است این ماوس مفهومی در نمایشگاه CES برای طرفداران بازی های ویدیویی رونمایی شود. به گزارش سرویس اخبار […]

شرکت اکس پی جی نوعی ماوس جدید مفهومی تولید کرده است که در آن یک حافظه SSD داخلی قرار دارد. هدف از تولید این ماوس گیمینگ جدید امکان ذخیره سازی بازی های کامپیوتری روی آن است. قرار است این ماوس مفهومی در نمایشگاه CES برای طرفداران بازی های ویدیویی رونمایی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماوس جدید شرکت XPG با طرح مفهومی و با نام XPG Vault Gaming Mouse  است که شرکت سازنده از آن به عنوان مجموعه بازی ها در کف دست نام می برد. حداکثر حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این ماوس یک ترابایت از نوع SSD خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند داده‌های مربوط به بازی‌ها را با سرعتی بالا یعنی حدود 985 مگابیت بر ثانیه روی این حافظه ذخیره کنند.

 برای ذخیره سازی بازی ها روی این ماس یک اپلیکیشن نیز با عنوان XPG Prime Software توسط این شرکت معرفی شده است. ایکس پی جی برای توضیح این اپلیکیشن گفته است: با کمک این برنامه امکان جابجایی راحت بازی ها وجود دارد.  اپلیکیشن XPG Prime Software قرار است سطح بالایی از یکپارچگی بازیها و اکوسیستم نرم افزاری ایکس پی جی را ارائه کند. علاوه بر آن این ماوس مفهومی جدید در نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد.

اگرچه ظاهر این ماوس مفهومی شبیه به دیگر ماوس های موجود در بازار است و تنها یک روکش مشکی استاندارد و چرخ اسکرول مانند در آن دیده می‌شود. این شرکت قصد دارد در آینده ماوس گیمینگ دیگری را به عنوان آلفا با طراحی ارگونومیک و عملکرد بهتر در سنسور نوری عرضه کند. ایکس پی جی یکی از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی و سیستمهای بازی است که قصد دارد در نمایشگاه CES 2022 محصولات دیگری را نیز معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال