مینی پی سی جدید ZTE ابعادی به اندازه یک ماوس دارد

شرکت ZTE از مینی پی سی جدید خود با نام Taichi Cloud Computer W100D رونمایی کرد که از لحاظ وزن و ابعاد مشابه یک ماوس است. در واقع این مینی پی سی سبک تر از گوشی هوشمند را می توان در جیب قرار داد و به راحتی حمل کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

شرکت ZTE از مینی پی سی جدید خود با نام Taichi Cloud Computer W100D رونمایی کرد که از لحاظ وزن و ابعاد مشابه یک ماوس است. در واقع این مینی پی سی سبک تر از گوشی هوشمند را می توان در جیب قرار داد و به راحتی حمل کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ZTE از آخرین مدل مینی پی سی خود با وزن تنها ۵۵ گرم رونمایی کرد. این در حالی است که کوچکترین مینی پی سی قبلی مربوط به شیائومی به نام Ningmei Mini Computer CR80 و با وزن ۲۵۰ گرم است. اگرچه ZTE مشخصات فنی و جزئیات مربوط به این مینویسی را منتشر نکرده است. اما این دستگاه بسیار سبک مبتنی بر فضای ابری بوده و با توجه به پورت های قرار گرفته روی آن می توان با یک ارتباط ساده از آن استفاده کرد.

تیزر این مینی پی سی که توسط ZTE منتشر شده است برخی مشخصات مانند پورت های قرار داده شده روی این دستگاه را نشان می دهد. مینی پی سی W100D علاوه ‌بر وای فای و بلوتوث به سه پورت USB-A و ۱ پورت USB Type-C و HDMI نیز مجهز است. این دستگاه با کمک پورت USB-C انرژی خود را تامین می کند.

 با توجه به وزن و ابعاد این دستگاه احتمالا مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. هنوز قیمت این دستگاه به طور رسمی اعلام نشده است اما میتوان با وجود فضای ابری از آن به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه و قابل استفاده در مراکز آموزشی و دفاتر یاد کرد. البته به گفته شرکت سازنده داده های کاربران با کمک یک دیتا سنتر و به طور ایمن جابجا خواهد شد و نگرانی در مورد محافظت از داده های کاربران وجود ندارد. با توجه به محصولی ابری ZTE مدعی شد این دستگاه پهنای باند 100 کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه ارائه خواهد کرد. به طوری که کاربران بتوانند با حداقل تاخیر در عملکرد دستگاه مواجه شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال