نسخه‌ی جدید عنوان اتومبیل‌رانی Forza در راه است؛ منتظر سوپراسپرت جدید لامبورگینی باشید!

هنوز ما نمی‌دانیم که نسخه‌ی جدید از بازی Forza چه نامی خواهد داشت، شاید سازندگان بخواهند آن را Motorsport 7 یا Horizon 3 بنامند و یا شاید حتی نام جدیدی برای آن انتخاب شود. هر چه که هست، ما می‌دانیم که قرار است به زودی نسخه‌ای جدید از این بازی معرفی شود. اما موضوع جالبی […]

هنوز ما نمی‌دانیم که نسخه‌ی جدید از بازی Forza چه نامی خواهد داشت، شاید سازندگان بخواهند آن را Motorsport 7 یا Horizon 3 بنامند و یا شاید حتی نام جدیدی برای آن انتخاب شود. هر چه که هست، ما می‌دانیم که قرار است به زودی نسخه‌ای جدید از این بازی معرفی شود.

اما موضوع جالبی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو می‌باشد که روز گذشته به پایان رسید. در این نمایشگاه، لامبورگینی از خودرویی جدید با نام Centenario رونمایی کرد که همزمان با آن، شرکت‌های مایکروسافت (ناشر این بازی) و Turn 10 (سازنده و توسعه‌دهنده بازی) از حضور این خودروی بزرگ در نسخه‌ی بعدی از سری بازی‌های Forza که قرار است در نمایشگاه E3 2106 معرفی شود، خبر دادند.

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی جدید از این بازی، بزرگ‌ترین مجموعه از خودروها را در خود خواهد داشت و این یعنی هر اتومبیلی که در Forza Motorsport 6 حضور دارد، در نسخه‌ی جدید این بازی در کنار خودروهای جدید دیگر نیز حضور خواهند داشت. البته این اتومبیل‌ها به استثناء خودروهای شرکت پورشه هستند که هنوز EA لایسنس آنها را دریافت نکرده است.

به هر صورت باید تا نمایشگاه E3 2016 منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت و Turn 10 چه برنامه‌ای برای گیمرها خواهند داشت. در کنار آن، خبر حضور این ابرخودروی جدید لامبورگینی نیز می‌تواند هدیه‌ی بسیار خوبی برای گیمرها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال