نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ با پشتیبانی از سنسور دمای بدن عرضه میشود

طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و گزارش‌های مختلف احتمالاً سامسونگ در نسل جدید ساعت های هوشمند خود از سنسور دما برای اندازه گیری دمای بدن کاربر استفاده خواهد کرد. با اضافه شدن گزینه Skin temperature during sleep در برنامه Samsung Health در بروزرسانی بتا جدید احتمالاً کاربران می‌توانند از این ویژگی برای […]

طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و گزارش‌های مختلف احتمالاً سامسونگ در نسل جدید ساعت های هوشمند خود از سنسور دما برای اندازه گیری دمای بدن کاربر استفاده خواهد کرد. با اضافه شدن گزینه Skin temperature during sleep در برنامه Samsung Health در بروزرسانی بتا جدید احتمالاً کاربران می‌توانند از این ویژگی برای اندازه گیری دمای پوست بدن در طول چرخه خواب استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این نیز گزارش هایی در مورد اضافه شدن این قابلیت به گلکسی واچ ۵ منتشر شده بود اما پس از آن از وجود مشکل در توسعه آن خبر داده شده بود. از به روز رسانی بتا برنامه Samsung Health می توان به نام ساعت های هوشمند آینده سامسونگ دست پیدا کرد. احتمالاً این ساعت های هوشمند با نام گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو عرضه خواهند شد.

سامسونگ ساعت گلکسی واچ ۵ را با اندازه های ۴۰ و ۴۲ میلی متری به بازار عرضه می کند. احتمالاً نسخه پرو تنها یک اندازه خواهد داشت. طبق پیش بینی ها نیز این ساعت دارای بدنه تیتانیومی و یاقوت کبود خواهد بود و در آن از باتری بزرگ ۵۷۲ میلی آمپر ساعتی استفاده می شود. هنوز سامسونگ از زمان رسمی معرفی ساعت های هوشمند خود اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود زمان معرفی آن در ماه آگوست باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال