نکسوس 6P می‌تواند نکسوس 5X را شارژ کند!

چندی پیش شرکت گوگل از دو گوشی نکسوس جدید خود رونمایی کرد. همان‌طور که استحضار دارید تولید نکسوس 5X بر عهده ال‌جی بوده و نکسوس 6P را شرکت هواوی عرضه نموده و این دو محصول اولین گوشی‌های ارائه دهنده اندروید نسخه 6 مارشمالو بودند. در شرایطی که هواوی هنوز عرضه نکسوس 6P به بازار فروش […]

چندی پیش شرکت گوگل از دو گوشی نکسوس جدید خود رونمایی کرد. همان‌طور که استحضار دارید تولید نکسوس 5X بر عهده ال‌جی بوده و نکسوس 6P را شرکت هواوی عرضه نموده و این دو محصول اولین گوشی‌های ارائه دهنده اندروید نسخه 6 مارشمالو بودند. در شرایطی که هواوی هنوز عرضه نکسوس 6P به بازار فروش را آغاز نکرده، هم‌اکنون می‌توانیم شاهد حضور نکسوس 5X ال‌جی با قیمت 379 دلار در بازارهای آمریکا باشیم. اگرچه قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور هووآوی نیز در این رقابت حاضر خواهد گردید.

گفتنی است که هر دو گوشی نکسوس جدید دارای درگاه یواس‌بی Type-C بوده و از طریق کابل مخصوص این درگاه شارژ می‌شوند. نکته قابل توجه این است که اخیراً مشخص شده که در صورتی که نکسوس 6P را از طریق کابل یواس‌بی، به نکسوس 5X متصل کنید، باتری نکسوس ال‌جی شروع به شارژ شدن خواهد کرد. بنا بر این می‌توان گفت که نکسوس 6P با برخورداری از باتری غیرقابل تعویض 3450 میلی‌آمپر‌ساعتی خود به عنوان یک پاور بانک برای نکسوس 5X که از باتری غیرقابل تعویض 2700 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، عمل خواهد کرد.

بنا به نتایج به دست آمده از آزمایشات، هر دو نکسوس جدید دارای میانگین عمر باتری یکسانی هستند و نکسوس 6P با وجود بهره‌مندی از باتری قدرتمندتر، عملکردی بهتر از همزاد خود نکسوس 5X ندارد؛ بد نیست به این مسئله نیز اشاره کنیم که نکسوس 6P شرکت هواوی دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی بوده در حالی که نکسوس 5X از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی برخوردار خواهد بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال