گوشی نوکیا ۳۳۱۰ به مدت چهار روز در شکم یک زندانی قرار داشت

پزشکان پس از معاینه یک زندانی متوجه شدند گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در بدن آن قرار دارد و توانستند با یک جراحی آن را با موفقیت خارج کنند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ۳۳۱۰ نوکیا که به عنوان یک گوشی تلفن سرسخت با بدنه ای قدرتمند شناخته می‌شود هنوز پس از دو […]

پزشکان پس از معاینه یک زندانی متوجه شدند گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در بدن آن قرار دارد و توانستند با یک جراحی آن را با موفقیت خارج کنند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ۳۳۱۰ نوکیا که به عنوان یک گوشی تلفن سرسخت با بدنه ای قدرتمند شناخته می‌شود هنوز پس از دو دهه تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. فون آرنا گزارش می دهد که روز گذشته یک زندانی سی و سه ساله از کوزوو با مشکل درد شکم به مرکز بالینی دانشگاهی پایتخت این کشور منتقل شد. پس از معاینه مشخص شد گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در شکم ایت فرد وجود دارد.

 پس از جراحی آندوسکوپی دوساعته تلفن مذکور به طور ایمن  از بدن وی خارج شد. دکتر تلاکو مسئول بیرون آوردن این تلفن همراه از شکم زندانی بوده است. وی در این مورد گفت: با استفاده از روش آندوسکوپی توانستیم این تلفن را از شکم زندانی خارج کنیم. این گوشی به سه قسمت تقسیم شده بود و به سختی بدون هیچ عوارضی ان را خارج کردیم.

 وی ادامه می دهد: سخت ترین مشکل این عمل جراحی مربوط به خارج کردن باتری بوده است. زیرا باتری دارای اسید بوده و نشت آن می‌تواند باعث آسیب جدی به بیمار شود. اما با تلاش بسیار موفق به خروج باتری شدیم. این زندانی حدود ۴ روز پیش این تلفن را قورت داده بود. هنوز دلیل بلعیدن این گوشی توسط این زندانی مشخص نیست. اما احتمالا از آن برای ارتباط با افراد خارج از زندان استفاده کرد. و با قورت دادن آن تلاش کرده تا آن را پنهان کند. گوشی نوکیا ۳۳۱۰ برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ تولید شد و هنوز در سراسر جهان به عنوان یک تلفن بسیار مطمئن با تعمیر آسان مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال