قابلیت Note در اینستاگرام به همراه ویژگی پروفایل گروهی منتشر شد

اینستاگرام در آستانه ورود به سال جدید میلادی چند قابلیت جدید را معرفی کرد. یکی از آنها ویژگی Note است که با استفاده از آن می توان محتوای متنی و یا ایموجی را به اشتراک گذاشت. قابلیت دیگر به نام Group profile امکان اشتراک گذاری محتوا در پروفایل را ایجاد می کند. به گزارش سرویس […]

اینستاگرام در آستانه ورود به سال جدید میلادی چند قابلیت جدید را معرفی کرد. یکی از آنها ویژگی Note است که با استفاده از آن می توان محتوای متنی و یا ایموجی را به اشتراک گذاشت. قابلیت دیگر به نام Group profile امکان اشتراک گذاری محتوا در پروفایل را ایجاد می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت مهم در نسخه جدید اینستاگرام Note نام دارد که با کمک آن می توان متن های کوتاه و یادداشت ها را شبیه توییتر منتشر کرد. با وجودی که این قابلیت شباهت زیادی به توییت کردن دارد، اما نمی تواند جایگزین آن شود.

با کمک این قابلیت جدید امکان ارسال ۶۰ کاراکتر به صورت متن و ایموجی فراهم شده است. این در حالی است که توییتر امکان ارسال ۲۸۰ کاراکتر متنی را به کاربران می دهد. قابلیت جدید اینستاگرام در فید دیده نمی شود و کاربران تنها می‌توانند آن را با تعداد محدودی از مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در صورت استفاده از این قابلیت حباب های کوچک چت در قسمت دایرکت ظاهر می شوند.

دیگر قابلیت اینستاگرام Candid Stories نام دارد که قرار است به طور آزمایشی ابتدا در اختیار کاربران آفریقای جنوبی قرار بگیرد. این قابلیت همانند ویژگی شبکه اجتماعی BeReal است که اکنون در اینستاگرام ارائه شده است. شبکه اجتماعی BeReal که توانسته محبوبیت خوبی در بین کاربران کسب کند از آنها می‌خواهد روزی یکبار تصویر واقعی از خود منتشر کنند تا بتوانند پست های دوستان خود را ببینند. این قابلیت در اینستاگرام نیز همانند BeReal کار می کند.

قابلیت پروفایل گروهی نیز به کاربران کمک می کند تا بتوانند به صورت اشتراکی محتوا را در یک پروفایل منتشر کنند به گفته اینستاگرام این قابلیت به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قابلیت بعدی با نام Collaborative Collections مخصوص کاربرانی است که می خواهند محتوای جمع آوری شده را به صورتی متفاوت دسته بندی کرده و آنها را با دوستان به اشتراک بگذارند. این کار از طریق گروه ها و یا دایرکت مسیج امکان پذیر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال