تعداد کاربران فعال تردز طی یک هفته به نصف کاهش یافت

با وجود عجله کاربران برای ثبت نام در اپلیکیشن تریدز اکنون داده‌های به دست آمده از این پلتفرم نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال آن طی یک هفته به نصف کاهش یافته است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در حالی به حدود ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه در تردز اشاره می‌کند […]

با وجود عجله کاربران برای ثبت نام در اپلیکیشن تریدز اکنون داده‌های به دست آمده از این پلتفرم نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال آن طی یک هفته به نصف کاهش یافته است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در حالی به حدود ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه در تردز اشاره می‌کند که این شبکه اجتماعی نتوانسته است این کاربران را حفظ کند. پس از راه اندازی تردز میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کردند. داده‌های Similar Web نشان می‌دهد تنها پس از یک هفته از راه‌اندازی تردز تعداد کاربران فعال آن از ۴۹ میلیون نفر به حدود ۲۳ میلیون نفر رسیده است.

این موضوع نشان می‌دهد با وجود ثبت نام این تعداد از کاربران همه آنها در این شبکه اجتماعی به طور روزانه فعالیت ندارند. موضوع جالب توجه بیخیالی مارک زاکربرگ به این موضوع است. زیرا وی اخیراً در یک پست در تردز نسبت به این پلتفرم اجتماعی جدید اظهار خوشبینی کرده بود. مدیرعامل متا در این پست نوشته است: رشد اولیه کاربران در تردز بیشتر از پیش‌بینی‌های ما بوده است. در حال حاضر تعداد کاربران فعال روزانه ۱۰ میلیون نفر است که این تعداد نیز بیش از انتظار بوده است. برای تثبیت این تعداد به زمان نیاز داریم. اما پس از آن مجدداً تمرکز ما روی رشد جامعه کاربری خواهد بود.

در حال حاضر داده‌های به دست آمده تنها کاربران اندروید را هدف قرار داده است. اما در آینده ردیابی کاربران ios نیز انجام خواهد شد. به دلیل آسانی ردیابی کاربران اندروید ابتدا میزان استفاده این کاربران محاسبه و در هفته آینده آمار مربوط به کاربران ios نیز منتشر می‌شود.

هنوز اپلیکیشن تردز بسیاری از ویژگی‌های اساسی را به کاربران ارائه نمی‌کند. همین موضوع می‌تواند مهاجرت از توییتر به تردز را مشکل ساز کند. توییتر نیز برای حفظ کاربران خود برنامه‌های جدیدی را اجرا کرده است. اما به نظر می‌رسد آنها نیز در حفظ کاربران موفق نبوده و افراد فعال در این شبکه اجتماعی به طور منظم کاهش یافته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال