تعداد اکانت های مسدود آزاد شده توسط توییتر به ۱۲ هزار می رسد

پروژه آزادسازی اکانت های مسدود در توییتر ادامه دارد و ایلان ماسک مدیر عامل این شرکت تاکنون هزاران اکانت مسدود را آزاد کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد اکانت های مسدود که اکنون توسط ماسک به این شبکه اجتماعی بازگشته اند از تاریخ ۵ آبان تاکنون به بیش از ۱۲ […]

پروژه آزادسازی اکانت های مسدود در توییتر ادامه دارد و ایلان ماسک مدیر عامل این شرکت تاکنون هزاران اکانت مسدود را آزاد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد اکانت های مسدود که اکنون توسط ماسک به این شبکه اجتماعی بازگشته اند از تاریخ ۵ آبان تاکنون به بیش از ۱۲ هزار می رسد.

یک توسعه دهنده آلمانی به نام تراویس براون نام تمام اکانت های رفع مسودیت شده را طی فهرستی در گیت هاب منتشر کرد. به گفته وی از تاریخ ۱۷ آبان تعداد اکانت های آزاد شده روزانه به صدها اکانت می‌رسید.

آمار منتشر شده در مورد اکانت های رفع مسدودیت شده ممکن است تنها بخشی از برنامه آزادسازی ماسک محسوب شود. زیرا وب سایت پلتفرمر ضمن اشاره به این موضوع اعلام کرد ماسک قصد دارد در مجموع تعداد ۶۲ هزار اکانت را به توییتر بازگرداند.

این اکانت ها پیش از این به دلایلی مانند نشر اطلاعات گمراه کننده در مورد واکسن کرونا، منتشر کننده اسپم و ناقض قانون کپی رایت مسدود شده بودند. حتی برخی از اکانت های بازگشتی در مدتی کوتاه دوباره مسدود شدند. خبرها نشان می دهد در بین کاربران دریافت کننده تیک آبی افرادی با گرایش نئو نازی دیده می شوند. در فهرست اکانت های آزاد شده، پاتریک کیسی، ملی گرا و طرفدار سفیدپوستان و اندرو انگلین از طرفداران نئونازی نیز قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال