تعداد کاربران اینستاگرام تردز به ۶۰ میلیون نفر رسید

شبکه اجتماعی جدید متا که روز گذشته برای نخستین بار کار خود را آغاز کرد پس از یک شروع طوفانی اکنون نزدیک به ۶۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی متعلق به متا روز پنج شنبه برای کاربران اندروید و iOS منتشر شد. پس از […]

شبکه اجتماعی جدید متا که روز گذشته برای نخستین بار کار خود را آغاز کرد پس از یک شروع طوفانی اکنون نزدیک به ۶۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی متعلق به متا روز پنج شنبه برای کاربران اندروید و iOS منتشر شد. پس از عرضه کاربران شروع به استفاده از آن کردند. علت این استقبال می تواند استفاده از حساب اینستاگرام برای ورود به این اپ باشد.

این شبکه اجتماعی با هدف رقابت با توییتر. عرضه شد. البته هنوز کمبودهای زیادی دارد. به عنوان مثال حذف آن همراه با حذف اکانت اینستاگرام خواهد بود. همچنین این برنامه دارای پیام های خصوصی یا پیام های بخش دایرکت نیست. همچنین مشخص نیست متا برای ادغام آن با پروتکل غیرمتمرکز چه برنامه ای دارد. با وجود همه این کمبودها تردز شر.ع خوبی داشته و توانسته کاربران بسیاری را جذب کند. این تعداد کاربر می تواند به ضرر توییتر باشد. سیاست های اخیر توییتر باعث انتقادهای زیادی به این شبکه اجتماعی شده است. این موضوع نیز به نفع تردز خواهد بود.

متا قصد دارد در آینده ویژگی های جدیدی به شبکه اجتماعی خود اضافه کند. همین موضوع می تواند تعداد کاربران آن را افزایش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال