تعداد پتنت های ثبت شده سامسونگ الکترونیکز در سال جاری به 7000 عدد رسید

سامسونگ تاکنون حدود ۷۰۰۰ پتنت به ثبت رسانده و با توجه به اینکه هنوز ۴ ماه تا پایان سال میلادی فرصت باقی است احتمالاً تعداد پتنت ها از این رقم بیشتر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غول دنیای تکنولوژی، سامسونگ که در قسمت‌های مختلفی از بازار فعالیت دارد تاکنون تعداد […]

سامسونگ تاکنون حدود ۷۰۰۰ پتنت به ثبت رسانده و با توجه به اینکه هنوز ۴ ماه تا پایان سال میلادی فرصت باقی است احتمالاً تعداد پتنت ها از این رقم بیشتر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غول دنیای تکنولوژی، سامسونگ که در قسمت‌های مختلفی از بازار فعالیت دارد تاکنون تعداد ۷ هزار پتنت به ثبت رسانده است. طبق آمار ها بیشترین تعداد پتنت ثبت شده توسط سامسونگ در سال گذشته مربوط به خانه هوشمند بوده و پس از آن در حوزه 5G نیز حدود صدها پتنت ثبت کرده است.

Business Korea گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ تنها در چند ماهه مربوط به سال ۲۰۲۱ حدود ۷۰۰۰ پتنت ثبت کرده و احتمالاً این رقم در آینده بیشتر خواهد شد.

طبق این گزارش بیشترین تعداد پتنت های ثبت شده مربوط به این شرکت در اختیار ایالات متحده بوده است. بیشترین پتنت ثبت شده توسط سامسونگ مربوط به بخش های تکنولوژی و عدد آن به 80 هزار و 633 می‌رسد. پس از آن کره جنوبی با بیشترین نسبت پتنت حدود 44 هزار و 217 پتنت سامسونگ را در اختیار دارد. سومین کشوری که سامسونگ پتنت های زیادی را در آن ثبت کرده نیز مربوط به اروپا بوده که حدود ۳۹ هزار و ۲۸۸ پتنت ثبت شده بود.

سامسونگ در کشورهایی مانند چین و ژاپن نیز پتنت های ثبت کرده که در چین به ۱۸ هزار و ۸۷۹ پتنت و در ژاپن وجود 9 هزار و 584 پتنت بوده است. با توجه به این که سامسونگ سالانه مقادیر قابل توجهی بودجه را صرف تحقیق و توسعه می کند ثبت این تعداد پتنت توسط این شرکت فناوری تعجبی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال