تعداد کاربران بلواسکای رقیب توییتر دو برابر شد

توییتر با حذف تیک آبی از اکانت بسیاری از کاربران و تغییرات ایجاد شده در پی این ویژگی بسیاری از کاربران برجسته خود را از دست داد. پس از این موضوع بسیاری از اینفلوئنسرهای توییتر به بلواسکای پلتفرم رقیب توییتر مهاجرت کردند. به همین دلیل اکنون تعداد کاربران این پلتفرم دو برابر شده است. به […]

توییتر با حذف تیک آبی از اکانت بسیاری از کاربران و تغییرات ایجاد شده در پی این ویژگی بسیاری از کاربران برجسته خود را از دست داد. پس از این موضوع بسیاری از اینفلوئنسرهای توییتر به بلواسکای پلتفرم رقیب توییتر مهاجرت کردند. به همین دلیل اکنون تعداد کاربران این پلتفرم دو برابر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از بلومبرگ، اخیرا بزگترین رشد تعداد کاربران در بلواسکای اتفاق افتاده است. طبق اعلام این شرکت تنها در فاصله یک روز در هفته گذشته این برنامه شاهد دوبرابر شدن تعداد کاربران خود بوده است. این اتفاق می تواند به دلیل مهاجرت اکانت های سرشناس توییتر به بلو اسکای اتفاق افتاده باشد.

توییتر پس از حذف قابلیت تیک آبی اکانت ها، تیک سرویس بلو را راه اندازی کرد. این تیک در حالی به این کاربران اهدا شده بود که آنها مدعی بودن. پولی برای آن پرداخت نکرده اند. این کاربران پس از مهاجرت به بلو اسکای پست های خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده اند و این موضوع تعداد کاربران بلو اسکای را دو برابر کرده است.

بلو اسکای هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و افراد برای ثبت نام باید در صف انتظار قراربگیرند تا بتوانند کد ورود دریافت کنند. جی گربر، مدیر عامل بلو اسکای در مورد می گوید: تعداد کاربران ما اکنون حدود ۴۰ هزار نفر است و به نظر می رسد تعداد افراد مشتاق برای ثبت نام بیشتر باشد زیرا تعداد دانلود ها عدد ۳۶۰ هزار را نشان می دهد.

از مهمترین ویژگی بلواسکای در جذب کاربران هدف گزاری توسعه دهندگان آن برای توسعه توییتری است. این برنامه روی سیستم غیرمتمرکز ساخته شده و به این معنی است که سرور های شخص ثابت اطلاعات کاربران را ذخیره می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال