تعداد کاربران سرویس های موبایلی هواوی به ۷۰۰ میلیون رسید

هواوی در نوزدهمین کنفرانس اینترنت کشور چین گزارش های جدیدی را در مورد سرویس های موبایلی خود ارائه داد. در این گزارش آمده تعداد کاربران فعال در بخش توسعه نرم افزار مبتنی بر سرویس های موبایلی ۱.۶ میلیون نفر است که رشد ۷۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

هواوی در نوزدهمین کنفرانس اینترنت کشور چین گزارش های جدیدی را در مورد سرویس های موبایلی خود ارائه داد. در این گزارش آمده تعداد کاربران فعال در بخش توسعه نرم افزار مبتنی بر سرویس های موبایلی ۱.۶ میلیون نفر است که رشد ۷۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، هواوی در کنفرانس اینترنت چین اعلام کرد تعداد کاربران جهانی پلتفرم HMS۷۰۰ میلیون نفر رسیده و نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است. همچنین تعداد ۸۱۰۰۰ برنامه جدید نیز به سرویس های موبایلی هواوی اضافه شده است.

از دلایل رشد سرویس های موبایل هواوی می توان به برنامه های تشویقی این کمپانی برای توسعه دهندگان اشاره کرد. این کمپانی سال گذشته مبلغ یک میلیارد دلار به این بخش اختصاص داده بود. همچنین هواوی با برگزاری یک برنامه حمایتی به نام ستاره درخشان پشتیبانی مالی از ۱۰۰۰۰ برنامه را برعهده گرفته که می توان از آن به عنوان دلیل دیگری برای رشد این سرویس نام برد. به این ترتیب هواوی با پشتیبانی و سرمایه گذاری گسترده در توسعه برنامه ها نتایج قابل قبولی را از این اکوسیستم دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال