زمان عرضه رسمی گلکسی F13 سامسونگ و مشخصات فنی آن پیش از رونمایی منتشر شد

یک خرده فروشی آنلاین در هند صفحه تبلیغاتی جدیدی برای گلکسیF13 ایجاد کرد و در آن برخی مشخصات فنی این گوشی مانند باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر Full HD پلاس و پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی را به اشتراک گذاشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک خرده فروشی در هند […]

یک خرده فروشی آنلاین در هند صفحه تبلیغاتی جدیدی برای گلکسیF13 ایجاد کرد و در آن برخی مشخصات فنی این گوشی مانند باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر Full HD پلاس و پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک خرده فروشی در هند به نام Flipkart  اطلاعاتی از گلکسی F13 سامسونگ منتشر کرد که در آن برخی اطلاعات مربوط به این گوشی جدید قرار داده شده است. به این ترتیب اطلاعاتی مانند تاریخ عرضه، مشخصات کلیدی و تصویری از طراحی این گوشی پیش از رونمایی افشا شد. طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا گلکسی F13 سامسونگ احتمالاً یک تیر ۱۴۰۱ در هند رونمایی می شود. این گوشی به ۸ گیگابایت رم مجهز است و همچنین به دلیل پشتیبانی از قابلیت رم پلاس می توان از طریق رم مجازی میزان آن را افزایش داد.

تصاویر منتشر شده در صفحه تبلیغاتی Flipkart نشان می دهد در این گوشی حسگر اثر انگشت و پورت USB-C نیز قرار دارد. هنوز نوع تراشه به کار رفته در این گوشی مشخص نشده است. اما طبق اطلاعات گیک‌بنچ احتمالاً این گوشی به چیپ اگزینوس ۸۵۰ مجهز خواهد بود. برخی احتمال می‌دهند گوشی گلکسی F13 سامسونگ نسخه ای از گلکسی M13 است که پیش از این با مشخصاتی مانند نمایشگر اچ دی پلاس، ۴ گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال