تاریخ عرضه رسمی گوشی جان سخت سامسونگ و تب اکتیو 4 پرو مشخص شد

با وجود شایعات و انتشار اخبار غیررسمی در مورد گوشی جان سخت مدل گلکسی ایکس کاور 6 پرو، اکنون سامسونگ تاریخ ۲۲ تیر را برای اعلام رسمی این گوشی و تب اکتیو ۴پرو اعلام کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جان سخت گلکسی ایکس کاور ۶ پرو مجهز به قابلیت […]

با وجود شایعات و انتشار اخبار غیررسمی در مورد گوشی جان سخت مدل گلکسی ایکس کاور 6 پرو، اکنون سامسونگ تاریخ ۲۲ تیر را برای اعلام رسمی این گوشی و تب اکتیو ۴پرو اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جان سخت گلکسی ایکس کاور ۶ پرو مجهز به قابلیت 5G دارای یک بدنه مستحکم است که می‌تواند در شرایط سخت دوام بیاورد. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آن دارای وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. دوربین سلفی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل است و در پنل پشتی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته است.

 طبق اخبار منتشر شده این گوشی به تراشه اسنپدراگون 778 Gمجهز خواهد بود. همچنین ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز همراه با باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۱۲ آن را به گوشی مناسب تبدیل کرده است. رندر های غیر رسمی منتشر شده از این گوشی نیز محل قرارگیری کلید های صدا و پاور و همچنین درگاه USB-C و بلندگو را نشان میدهند.

 سامسونگ برای دوام بیشتر این گوشی از پلاستیک سخت استفاده کرده است و در پشت آن نیز بافتی از خطوط برجسته ایجاد شده تا کاربر بتواند به خوبی این گوشی را بدون لیز خوردن در دست بگیرد. سامسونگ تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به گلکسی تب اکتیو ۴پرو منتشر نکرده و همچنین در مورد این دستگاه اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال