گوشی وان‎پلاس 5 گران‎قیمت‎ترین گوشی این شرکت خواهد بود

زمانی که شرکت وان‎پلاس در ابتدا عرضه‎ی گوشی‎های هوشمند خود را شروع کرد، آن‎ها جا پای دیگر شرکت‎های مهم چینی همانند با شیائومی، هوآوی و Oppo گذاشتند که دستگاه‎هایی با مشخصات فنی نسبتا قابل قبول و قیمت‎های فوق‎العاده ارزان وارد بازار می‎کردند. این قضیه با گوشی OnePlus 3T تغییر پیدا کرد که با افزایش قیمت […]

زمانی که شرکت وان‎پلاس در ابتدا عرضه‎ی گوشی‎های هوشمند خود را شروع کرد، آن‎ها جا پای دیگر شرکت‎های مهم چینی همانند با شیائومی، هوآوی و Oppo گذاشتند که دستگاه‎هایی با مشخصات فنی نسبتا قابل قبول و قیمت‎های فوق‎العاده ارزان وارد بازار می‎کردند. این قضیه با گوشی OnePlus 3T تغییر پیدا کرد که با افزایش قیمت روبرو شد.

گرچه این شرکت بازار محصولات ممتاز را نیز هدف قرار داده است چون براساس گزارشی که توسط وب‎سایت Android Authority منتشر شده است، گوشی وان‎پلاس 5 گران‎قیمت‎ترین گوشی این شرکت تا به امروز خواهد بود. اگر منابع اطلاعاتی این وب‎سایت درست بگویند، دستگاه مورد نظر قیمتی تا 650 دلار و برابر با پرچم‎دارهای اندرویدی رده‎بالای دیگر خواهد داشت.

ظاهرا علت این افزایش قیمت به مشخصات سخت‎افزاری بسیار باکیفیت بر‎ می‎گردد که وان‎پلاس با پرچم‎دار بعدی خود معرفی می‎کند همانند با چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام، 8 گیگابایت رم، یک بدنه‎ی فلزی و احتمالا سرامیکی، دوربین‎های دوگانه (انتخابی که بارها در تصاویر به بیرون درز شده تایید شده است)، 128 گیگابایت رم و سرانجام رو آوردن به نمایشگر دارای رزولوشن QHD.

اگر این خبر صحت داشته باشد، شرکت وان‎پلاس احتماالا از توجه‎ برخی مشتریان خود دور خواهد شد که به خاطر گوشی‎های ارزان به این برند وفادار بودند اما بایستی خاطر نشان کنیم با وجود این مشخصات رده‎بالا، شاید وان‎پلاس قصد دارد در بازار اندکی متفاوت‎تر نیز خودنمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال