اوپو فایند X4 پرو به عنوان پرچمدار بعدی با فناوری شارژ سریع عرضه می شود

اوپو گوشی جدید خود به نام فایند X4 پرو را به عنوان جانشینی برای فایند X3 پرو عرضه خواهد کرد. طبق شایعات منتشر شده این گوشی دارای چیپست ارتقا یافته خواهد بود و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپو در اواخر سال گذشته پرچمدار […]

اوپو گوشی جدید خود به نام فایند X4 پرو را به عنوان جانشینی برای فایند X3 پرو عرضه خواهد کرد. طبق شایعات منتشر شده این گوشی دارای چیپست ارتقا یافته خواهد بود و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپو در اواخر سال گذشته پرچمدار عالی خود به نام فایند X3 پرو را معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد فایند X4 پرو نیز با بهبودهایی جانشین گوشی پرچمدار قبلی خواهد شد. یک افشاگر حوزه تکنولوژی به نام Digital Chat Station اطلاعاتی را منتشر کرده که طبق آن گوشه جدید اوپو مجهز به چیپ کوالکام SM8450 خواهد بود. این چیپ از نسل اول اسنپدراگون ۸ و از فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است. با تایید وجود این چیست میتوان نتیجه گرفت که گوشی جدید اوپو به دلیل وجود آن عملکردی بی نظیر خواهد داشت.

در اطلاعات فاش شده از پشتیبانی اوپو فایند X4 پرو از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی نیز اطلاعاتی گفته شده است. همچنین احتمالاً اوپو این گوشی را با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.

نمایشگر گوشی فایند X4 پرو از نوع ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسل است که دقیقا مشابه با نوع قبلی است. البته مشخص نیست که اوپو دقیقا از همان واحد استفاده می کند یا خیر. در مورد قرارگیری دوربین سلفی نیز می توان نتیجه گرفت که در بالای نمایشگر و در روزنه خود قرار دارد. در پنل پشتی نیز دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد که تقریبا مشابه با فایند X3 پرو است. احتمالا اوپو این گوشی را در فصل اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال