مخالفت برخی از مدیران اپل در مورد ساخت هدست ویژن پرو

در زمان معرفی هدست ویژن پرو اپل خبری از معاون ارشد واحد سخت افزار این شرکت نبود. در حالی که وی همیشه نقش پررنگی در ویدیوهای معرفی محصولات داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جانی سروجی، معاون بخش فناوری های مربوط به سخت افزار در اپل در زمان معرفی محصولات این […]

در زمان معرفی هدست ویژن پرو اپل خبری از معاون ارشد واحد سخت افزار این شرکت نبود. در حالی که وی همیشه نقش پررنگی در ویدیوهای معرفی محصولات داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جانی سروجی، معاون بخش فناوری های مربوط به سخت افزار در اپل در زمان معرفی محصولات این شرکت نقش مهمی ایفا میکرد.اما وی در زمان معرفی پرو ویژن و تراشه جدید این شرکت حضور نداشته است.

با این وجود هدست واقعیت ترکیبی اپل یکی از محصولات بحث برانگیز این شرکت محسوب میشود. پیش از این منابع معتبری مانند بلومبرگ از وجود اختلاف نظرهایی در مورد عرضه این هدست در داخل شرکت اپل خبر داده بودند.

بلومبرگ در این مورد اعلام کرد اگر چه سروجی در توسعه پرو ویژن بهمراه تیم خود در این پروژه مشارکت داشته اما خود وی از این پروژه خارج شده و همیشه آن را با دیگر پروژه های علمی مقایسه کرده است. عدم حضور این فرد در زمان معرفی اولین هدست اپل نشان می دهد وی ترجیح داده از این پروژه فاصله بگیرد. مقاله های قبلی بلومبرگ و نیویورک تایمز آماده نبودن شرایط برای توسعه این هدست را نشان می دادند.

تونی فادل، معاون سابق این بخش نیز نظری انتقادی نسبت به توسعه این دستگاه داشته است. به نظر او هدست جدید به دلیل قیمت بالا استراتژی بازاریابی مناسبی نیز نخواهد داشت. حتی مدیر عامل اپل نیز نسبت به چشم انداز مربوط به هدست های واقعیت ترکیبی خوشبین نبوده است. وی پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرد این محصولات در دسته محصولاتی هستند که باید از آنها دوری شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال