صفحات هنرمندان مشهور در اسپاتیفای هک شد

یک هکر پس از هک اسپاتیفای صفحات برخی از مشهورترین خواننده های دنیا را با محتوای مربوط به پشتیبانی از دونالد ترامپ جایگزین کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هکر اسپاتیفای خود را دنیل معرفی کرده و توانسته از سدهای امنیتی این اپلیکیشن بگذرد. این هکر با در اختیار گرفتن صفحه […]

یک هکر پس از هک اسپاتیفای صفحات برخی از مشهورترین خواننده های دنیا را با محتوای مربوط به پشتیبانی از دونالد ترامپ جایگزین کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هکر اسپاتیفای خود را دنیل معرفی کرده و توانسته از سدهای امنیتی این اپلیکیشن بگذرد. این هکر با در اختیار گرفتن صفحه شخصی برخی هنرمندان مانند دوالیپا و لانا دل ری تصاویر خود را جایگزین عکس آنها کرده و به جای بیوگرافی این هنرمندان عباراتی نظیر ترامپ ۲۰۲۰ و یا بهترین قدردانی ها برای ملکه من تیلور سویفت را قرار دهد.

 این هکر پس از چنین اقداماتی از کاربران و دنبال کنندگان این صفحات خواسته تا وی را در اسنپ چت نیز دنبال کنند. البته پس از این موضوع اسپاتیفای توانست این صفحات را از دست هکر خارج کند. اما هنوز اسکرین شات های مربوط به این صفحات در کلیه شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. اسپاتیفای هنوز درخواست رسانه ها در مورد توضیح این موضوع را پاسخ نداده و از طرف دیگر هنوز مشخص نشده است که این هکر چگونه توانسته سدهای امنیتی این برنامه را منحل کند. چند روز گذشته نیز حدود ۳۰۰ حساب کاربری در اسپاتیفای هک شده بود و این موضوع می‌تواند ضربه سنگینی به اعتبار این شرکت بزند. اسپاتیفای پس از هک گسترده اعلام کرده بود کلیه کاربران برای جلوگیری از عواقب این هک نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال