خاموشی دردناک بالگرد نبوغ باعث نگرانی تیم پشتیبانی شد

یک مهندس ارشد تیم پشتیبانی از بالگرد نبوغ گفته است این بالگرد در ششمین روز سکوت خود قرار دارد و این سکوت باعث نگرانی اعضای تیم شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم پشتیبانی بالگرد نبوغ اعلام کردند این بالگرد ۶ روز از ماه آوریل را در سکوت گذرانده و نگرانی […]

یک مهندس ارشد تیم پشتیبانی از بالگرد نبوغ گفته است این بالگرد در ششمین روز سکوت خود قرار دارد و این سکوت باعث نگرانی اعضای تیم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم پشتیبانی بالگرد نبوغ اعلام کردند این بالگرد ۶ روز از ماه آوریل را در سکوت گذرانده و نگرانی های این تیم از دو ماه پیش اغاز شده است.

تراویس براون، مهندس ارشد در پروژه نبوغ در توییت خود اعلام کرد نبوغ ۶ روز اول آوریل را در سکوت گذراند. از زمان آغاز زمستان در دهانه جیزرو این بالگرد در حالت زنده ماندن در شب قرار داشت.

قرارگیری در این حالت بیداری نبوغ در روز را در حالتی تردید آمیز قرار می داد. همین موضوع برنامه ریزی آن را سخت کرده بود. به گفته این کارمند آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا تاکنون طی ۷۰۰ روز مریخی که کنترل بالگرد در اختیار تیم پشتیبانی قرار داشت یک بار هم خاموشی کامل رادیویی رخ نداده بود.

خاموشی نبوغ در ۶ روز اول در ماه آوریل انجام شده بود. در آن زمان سیگنالی در طول پنجره بیداری مشاهده شده بود. مشاهده این سیگنال و زنده بودن بالگرذ باعث آرامش گروه پشتیبانی شده بود.

براون در توییت خود می گوید به زودی تابستان به دهانه جیزرو می رسد و امکان مشکل ارتباطی نیز بیش از تغییر فصل وجود دارد. گرد و غبار موجود روی پنل خورشیدی نبوغ می تواند وضعیت این بالگرد را در همین حالت نگه دارد. بنابراین آینده پرمخاطره این بالگرد ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال