پلتفرم پارلر رقیب توییتر در امریکا خواهد بود

از زمان آغاز انتخابات آمریکا پارلر به عنوان رقیب توییتر در آمریکا شناخته شده و تاکنون یک میلیون بار دانلود شده است. این شبکه اجتماعی شباهت زیادی به توییتر داشته و کاربران می توانند دیدگاه‌های خود را به طور آزادانه منتشر کنند. این برنامه از زمان آغاز انتخابات در آمریکا محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. […]

از زمان آغاز انتخابات آمریکا پارلر به عنوان رقیب توییتر در آمریکا شناخته شده و تاکنون یک میلیون بار دانلود شده است. این شبکه اجتماعی شباهت زیادی به توییتر داشته و کاربران می توانند دیدگاه‌های خود را به طور آزادانه منتشر کنند. این برنامه از زمان آغاز انتخابات در آمریکا محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از انتخابات آمریکا دانلود اپلیکیشن پارلر افزایش پیدا کرده است به طوری که از پارلر به عنوان جایگزین ایدئولوژیک فیسبوک و توییتر نام می‌برند. این پلتفرم در بین کاربران توییتر فارسی نیز در چند ماه اخیر به محبوبیت رسیده بود، اما نتوانست محبوبیت خود را حفظ کند.

مؤسسه‌ی سنسورتاور (SensorTower) در اسپانیا آماری منتشر کرده که در آن نشان می دهد از تاریخ ۳ نوامبر الی ۸ نوامبر اپلیکیشن پارلر حدود ۹۸۰ هزار بار دانلود شده است. این موسسه اعلام کرده حدود نیمی از دانلود ها مربوط به همان روز انتخابات بوده و آمار در خور توجهی محسوب می شو.د کلیه آمار ها در گوگل پلی استور و اپل استور انجام شده بود.

تعداد بیشمار دانلودهای پارلر باعث شده است که این شبکه اجتماعی در فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن به رتبه نخست دست یابد. پیش از این، اپلیکیشن پارلر در جایگاه ۱۰۲۳ قرار داشته است. از طرفی بسیاری از کارشناسان برجسته محافظه‌کار نیز در شبکه های اجتماعی به طرفداران خود عنوان کرده بودند تا این برنامه را نصب کنند. زیرا اعتقاد داشتند در پارلر می‌توانند نظر خود را آزادانه بیان کنند. چیزی که به دلیل نحوه مدیریت و نظارت بر توییتر و فیسبوک در آن امکان پذیر نیست. به نظر می رسد پارلر مکانی برای گردهمایی راستگرا ها تبدیل شده است. به عنوان مثال برترین پست منتشر شده در این رسانه مربوط به NTD News است که در آن در مورد ناهماهنگی های مربوط به شمارش رای انتخابات ثبت شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال