پتنت گوشی پیکسل نوت پد شباهت آن به گلکسی زد فولد را نشان می دهد

پتنت جدید منتشر شده از گوشی Pixle Notepad شباهت بسیار زیاد آن به گلکسی زد فولد سامسونگ را در طراحی و ظاهر نشان میدهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مدت ها پیش خبرهایی در مورد تمرکز گوگل روی ساخت یک گوشی تاشو به نام پیکسل نوت پد منتشر شده بود. در […]

پتنت جدید منتشر شده از گوشی Pixle Notepad شباهت بسیار زیاد آن به گلکسی زد فولد سامسونگ را در طراحی و ظاهر نشان میدهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مدت ها پیش خبرهایی در مورد تمرکز گوگل روی ساخت یک گوشی تاشو به نام پیکسل نوت پد منتشر شده بود. در ابتدا بنظر می رسید این گوشی تا اواخر سال میلادی معرفی شود. ولی تاکنون گوگل چیزی در مورد این گوشی منتشر نکرده است. در حالی که هرگز خبرهای دیگری از این گوشی درز نکرده است پتنت مربوط به این محصول در اینترنت منتشر شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط 91mobiles پتنت مربوط به گوشی تاشو گوگل در تاریخ ژوئن سال گذشته به ثبت رسیده بود ولی انتشار آن به روز گذشته برمیگردد. طراحی این پتنت نشان میدهد بین گوشی تاشو گوگل و گلکسی زد فولد سامسونگ شباهت بسیاری وجود دارد. محصول جدید گوگل شبیه یک نوت بوک است که از وسط تا شده است. تفاوت آن با گلکسی زد فولد در قرارگیری دوربین سلفی است که در این پتنت در قاب بالایی قرار دارد. پیش از این نیز بارها رندرهایی از گوشی های پیکسل در فضای مجازی منتشر شده بود.

طبق شایعات منتشر شده این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی ۵.۸ اینچی است که نسبت به گلکسی زد فولد کمی عریض تر و کوتاه تر است. گوگل در این گوشی از تراشه تنسور استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن یک حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی بهمراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال