آژانس فضایی فیلیپین در مورد احتمال سقوط بقایای موشک چینی هشدار داد

آژانس فضایی فیلیپین در مورد احتمال سقوط بقایای یک موشک چینی به زمین هشدار داد. این هشدار در پی پرتاب یک موشک چینی به فضا انجام شده است. این پرتاب در روز ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ انجام گرفت که به گفته آژانس فضایی فیلیپین میتواند سقوط زباله های فضایی را به همراه داشته باشد. به گزارش سرویس […]

آژانس فضایی فیلیپین در مورد احتمال سقوط بقایای یک موشک چینی به زمین هشدار داد. این هشدار در پی پرتاب یک موشک چینی به فضا انجام شده است.

این پرتاب در روز ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ انجام گرفت که به گفته آژانس فضایی فیلیپین میتواند سقوط زباله های فضایی را به همراه داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موشک چینی لانگ مارچ ۳ بی در روز ۲۹ دسامبر ماهواره شیان ۱۰ ۰۲ را به مدار ارسال کرد.این ماهواره قرار است نظارت بر محیط فضایی و پشتیبانی از فناوری های جدید در فضا را انجام دهد.

پس از پرتاب چین، آژانس فضایی فیلیپین اعلام کرد در مورد بقایای سوخته نشده این موشک اقدامات احتیاطی انجام گیرد.

مقامات این آژانس به سازمان های دولتی این کشور در منطقه از احتمال سقوط پیش بینی نشده و توصیه هایی در رابطه با آن ابلاغ کردند. احتمال دارد باقیمانده وسیله پرتاب مانند تقویت‌کننده‌های موشک و محموله ها در منطقه‌ای مجاورت ساحل راکتو سقوط کند.

آژانس فضایی فیلیپین در بیانیه خود اعلام کرد احتمال سقوط بقایای این موشک در خشکی و در مناطق مسکونی بسیار اندک است اما می‌تواند سقوط آن در دریای خطراتی را برای کشتی ها، هواپیماها و یا قایق های ماهیگیری ایجاد کند. همچنین خاطرنشان کرد به دلیل عواملی مانند چرخش زمین و یا شرایط اقلیمی و آب و هوا ممکن است محل سقوط بقایا تغییر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال