پیکسل ۶ گوگل با نسخه ۸ گیگابایت رم در فهرست گیک بنچ مشاهده شد

پیکسل ۶ گوگل در فهرست آزمون تک هسته ای و چند هسته ای سایت گیک بنچ مشاهده شد این گوشی جدید گوگل توانست در این آزمون امتیازات ۱۲۰۷ و ۲۷۰۶ را کسب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل به زودی از سری جدید گوشی های پیکسل رونمایی خواهد کرد. طی گزارشی […]

پیکسل ۶ گوگل در فهرست آزمون تک هسته ای و چند هسته ای سایت گیک بنچ مشاهده شد این گوشی جدید گوگل توانست در این آزمون امتیازات ۱۲۰۷ و ۲۷۰۶ را کسب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل به زودی از سری جدید گوشی های پیکسل رونمایی خواهد کرد. طی گزارشی که گیزچاینا منتشر کرده است گوگل در تاریخ 27 مهر ماه از دو گوشی جدید پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در آمریکا رونمایی خواهد کرد. به نظر میرسد تنها چند روز پیش از عرضه رسمی این گوشی مشخصات آن در گیک بنچ مشاهده شد.

گوگل در سری جدید گوشی های پیکسل از تراشه رسمی خود به نام تنسور Tensor استفاده کرده است. گوگل با بیان اینکه سری جدید پیکسل بسیار قدرتمندتر از نمونه های قبلی خود است، اعلام کرد در این گوشی از تراشه اختصاصی خود استفاده کرد. گوشی پیکسل 6 به 8 گیگابایت رم و به پردازنده گرافیکی Mali G78 مجهز است.

در مجموع گوشی پیسکل 6 موفق شد در آزمون تک هسته ای امتیاز 1027 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 2706 را کسب کند. بطوری که در آزمون تک هسته بالاتر از اسنپدراگون 888 قرار گرفت. گوشی پیسکل 6 به نمایشگر 6.4 اینچی و مدل پرو نیز به نمایشگر 6.7 اینچی +QHD مجهز خواهد بود. در پنل پشتی آنها نیز 3 دوربین قرار دارد. در سری جدید پیکسل از تم پویای Material You اندروید ۱۲ استفاده شده است. این موضوع باعث افزایش تجربه کاربری کاربران خواهد شد. در این گوشی با سخت ترین لایه های امنیتی سخت افزاری مواجه خواهیم شد که آن را از نظر امنیتی در رتبه بالایی قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال