ساعت هوشمند پیکسل واچ با قابلیت نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب معرفی شد

گوگل اعلام کرد در حال حاضر این شرکت در حال توسعه ساعت هوشمند پیکسل واچ است و احتمالا در پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نهایت گوگل از از ساخت پیکسل واچ رونمایی کرد. اما مشخصات کامل این ساعت هوشمند هنوز منتشر نشده است. طبق […]

گوگل اعلام کرد در حال حاضر این شرکت در حال توسعه ساعت هوشمند پیکسل واچ است و احتمالا در پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نهایت گوگل از از ساخت پیکسل واچ رونمایی کرد. اما مشخصات کامل این ساعت هوشمند هنوز منتشر نشده است. طبق اطلاعاتی که در کنفرانس توسعه دهندگان ارائه شد گوگل در ساخت این ساعت از فولاد ضد زنگ بازیافتی استفاده شده و همچنین طراحی گنبدی شکل خواهد داشت. در کنار آن یک تاج قابل چرخش قرار دارد که میتوان روی آن کلیک کرد. در بالای آن نیز یک دکمه قرار گرفته است.

در این ساعت از طرح بند بی نهایت Fitbit استفاده شد که شامل دو حلقه و یک چنگک به شکل قرص است. به گفته گوگل در این ساعت از رابط کاربری Wear OS بهبود یافته استفاده شده است که قابلیت ناوبری نیز دارد. علاوه بر آن برنامه‌هایی مانند دستیار گوگل و مپس، کیف پول و فیت بیت نیز در این ساعت در اختیار کاربران خواهد بود. نرم افزار فیت بیت نیز قرار است اطلاعات مربوط به تناسب اندام را به کاربران ارائه کند. همچنین سنسور نظارت بر ضربان قلب و ردیاب خواب نیز در این ساعت پشتیبانی می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال