ساعت پیکسل واچ در دست مدیر عامل گوگل مشاهده شد

تصویر اولیه از ساعت پیکسل واچ گوگل در حالی منتشر شد که مدیر عامل این شرکت آن را در دست دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویری از کنفرانس سالانه کد Vox Media  منتشر شد و در این تصویر ساندار پیچای در حالیکه ساعت پیکسل واچ به دست دارد مشاهده میشود. تصویر […]

تصویر اولیه از ساعت پیکسل واچ گوگل در حالی منتشر شد که مدیر عامل این شرکت آن را در دست دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویری از کنفرانس سالانه کد Vox Media  منتشر شد و در این تصویر ساندار پیچای در حالیکه ساعت پیکسل واچ به دست دارد مشاهده میشود. تصویر جدید پیکسل واچ روی دست مدیرعامل است که گوگل تصویر این ساعت از برای اولین بار نشان می دهد. این تصویر برای اولین بار در حساب کاربری مارک گورمن منتشر شد. گورمن یکی از افشاگران محصولات اپل است. با توجه به تصویر منتشر شده پیکسل واچ دارای شاسی گرد است و از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

طبق گزارش دیجیتال ترندز مشاهده پیکسل واچ و توجه پیچای به آن زمانی انجام می شود که اپل نیز در حال معرفی ساعت هوشمند خود است. همچنین انتظار می رود گوگل ساعت هوشمند خود را در تاریخ ۱۴ مهر معرفی کند که تا آن زمان حدود یک ماه زمان باقی مانده است. استفاده از ساعت گوگل در دست مدیرعامل نشان می دهد این شخص تا چه اندازه روی آزمایش محصولات خود پیش از معرفی محتاط است تا حزئیات آن فاش نشود. تاکنون شایعات بسیاری در مورد مشخصات و ویژگی های ساعت گوگل منتشر شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال