گوشی پوکو X3 پس از شارژ کامل آتش گرفت

یک کاربر هندی اعلام کرد گوشی پوکو X3 وی که تنها ۵ دقیقه از شارژر جدا کرده بود بطور ناگهانی آتش گرفت. این کاربر تصاویری از این گوشی که منفجر شده بود منتشر کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر هندی اعلام کرد گوشی POCO X3 وی که به تازگی خریداری […]

یک کاربر هندی اعلام کرد گوشی پوکو X3 وی که تنها ۵ دقیقه از شارژر جدا کرده بود بطور ناگهانی آتش گرفت. این کاربر تصاویری از این گوشی که منفجر شده بود منتشر کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر هندی اعلام کرد گوشی POCO X3 وی که به تازگی خریداری کرده بود پس از شارژ کامل منفجر شد. در این تصاویر مشخص است که انفجار از قسمت باتری گوشی بوده است. به گفته این کاربر در این آتش سوزی تنها یک پتو سوخته و خسارات دیگری در پی نداشته است.

 این کاربر هندی با نام امان بهردوج در توییتر خود اعلام کرد این گوشی را دو ماه قبل خریداری کرده بود. به گفته این کاربر گوشی از یک مغازه خرده فروشی تهیه شده بود و مشخص نیست این فروشگاه زیر مجموعه پوکو بوده یا خیر. هنوز پوکو واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است.

 پیش از این نیز در ماه آوریل سال جاری گوشی دیگری از سری پوکو ایکس تری آتش گرفته بود. در آن زمان نمایندگی پوکو هند اعلام کرد علت آن حادثه به دلیل فشار آمدن به گوشی بوده و بررسی های بعدی نیز سوراخ شدن آن را تایید کرده بود. گوشی های پوکو قیمت مناسب و مشخصات فنی قدرتمندی دارد که آن را به یک گوشی پرفروش در همه کشورها از جمله هند تبدیل کرده است. البته وجود چنین حادثه ای می‌تواند به اعتبار این شرکت شرکت و حتی شیائومی نیز خدشه وارد کند. هنوز پوکو عکس العملی نسبت به تایید یا رد این خبر نداشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال