استقبال از نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم باعث سوء‌استفاده هکرها شده است

در شرایط کنونی و افزایش دورکاری، بسیاری از افراد در شرکت های دولتی و خصوصی تلاش می کنند تا جلسات خود را بصورت ویدئو کنفرانس برگزار کنند. در این میان نرم افزار زوم با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است. همین امر باعث سوء استفاده هکرها از این برنامه نیز شده است. به گزارش […]

در شرایط کنونی و افزایش دورکاری، بسیاری از افراد در شرکت های دولتی و خصوصی تلاش می کنند تا جلسات خود را بصورت ویدئو کنفرانس برگزار کنند. در این میان نرم افزار زوم با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است. همین امر باعث سوء استفاده هکرها از این برنامه نیز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افزایش استفاده از نرم افزار زوم با افزایش حمله هکرها به این برنامه همراه شده است. بسیاری از دولت مردان پس از اجرای سیاست های قرنطینه تلاش کرده اند تا از این نرم افزار برای برپایی ویدئو کنفرانس استفاده کنند. اخیرا اف بی آی گزارشی منتشر کرده است که در آن نشان می دهد هکرها علاقه زیادی به هک این برنامه نشان داده اند. بسیاری از اسن هکرها در زمان برگزاری این جلسات تلاش میکنند تا اطلاعات کاربران را سرقت کنند. همچنین در بعضی موارد در صورت هک شدن یکی از کاربران تصاویر مستهجن به جای تصویر این افراد به نمایش در می آید.

مدیران شرکت زوم پس از این موارد ملزم به حفظ امنیت و حفظ حریم شخصی افراد شده اند. مقامات قضایی و پلیس ایالات متحده طی نامه ای کتبی این موارد را به شرکت زوم هشدار داده اند. از طرفی اف بی آی از کلیه کاربران این برنامه خواسته تا لینک جلسات را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند. همچنین تصویر نمایشگر در این نرم افزار با افراد غیر به اشتراک گذاشته نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال