مقام برترین فروشنده گوشی های تاشو در چین در سه ماهه اول سال جاری به هواوی میرسد

گزارش های اخیر نشان می دهد هواوی عملکرد بسیار خوبی در بازار گوشی های تاشو داشته و توانسته است سهم مهمی از بازار کشور چین را از آن خود کند. به طوری که اکنون برترین فروشنده گوشی های تاشو در کشور چین در سه ماهه اول سال جاری به هواوی تعلق می گیرد. به گزارش […]

گزارش های اخیر نشان می دهد هواوی عملکرد بسیار خوبی در بازار گوشی های تاشو داشته و توانسته است سهم مهمی از بازار کشور چین را از آن خود کند. به طوری که اکنون برترین فروشنده گوشی های تاشو در کشور چین در سه ماهه اول سال جاری به هواوی تعلق می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً کانترپوینت گزارشی را در مورد فعالیت این برند در بازار گوشی های تاشو منتشر کرده است. علاوه‌بر هواوی در این بازار شرکت های دیگری مانند ویوو، آنر، سامسونگ و شیائومی نیز حضور دارند. هواوی توانست نسبت به رقبای خود در این بازار عملکرد بهتری از خود نشان دهد. به طوری که در سه ماهه اول سال جاری حدود ششصد و هفتاد هزار دستگاه گوشی تاشو در چین به فروش رفته است. با توجه به رشد ۱۵۲ درصدی فروش انواع گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته حجم فروش گوشی های تاشو نیز در این بازه زمانی نسبت به سال قبل ۳۹۱ درصد افزایش داشته است.

طبق گفته هواوی سنترال این پیشرفت فروش گوشی های تاشو تا پایان سال به ۲۲۵ درصد خواهد رسید. از طرفی با انتشار آمار فروش گوشی های تاشو در چین شرکت‌های فعال تلاش کرده‌اند تا از فناوری های بیشتری در گوشی های تاشو استفاده کنند. در حال حاضر در بازار فروش گوشی های تاشو در چین هواوی با سهم ۵۰ درصد در مقام نخست قرار دارد و سپس سامسونگ با سهم ۲۰ درصدی در مرحله دوم قرار می‌گیرد. جایگاه سوم نیز به اوپو تعلق دارد. از طرفی قرارگیری شیائومی در رتبه آخر فهرست فروشندگان برتر گوشی های تاشو در چین شوک بزرگی به این شرکت وارد کرده است.

به گفته کانتر پوینت با توجه به فروش خیره کننده این بخش از گوشی های تاشو احتمالاً در نیمه دوم امسال چندین مدل از این نوع گوشی ها معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال