احتمال خرابکاری کارمندان ناراضی توییتر از طریق تغییر در کدهای این پلتفرم

با توجه به احتمال ایجاد خرابکاری کارمندان سرکش شبکه اجتماعی توییتر این پلتفرم تصمیم گرفت تا اطلاع ثانوی تغییر و بروزرسانی در کد های خود را ممنوع کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک هنوز سوالات زیادی در مورد این معامله و پیامدهای آن وجود دارد. […]

با توجه به احتمال ایجاد خرابکاری کارمندان سرکش شبکه اجتماعی توییتر این پلتفرم تصمیم گرفت تا اطلاع ثانوی تغییر و بروزرسانی در کد های خود را ممنوع کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک هنوز سوالات زیادی در مورد این معامله و پیامدهای آن وجود دارد. یکی از مهم ترین مورد آن اعلام ماسک در مورد خصوصی سازی توییتر قبل از خرید بوده است. به همین دلیل مدیریت این پلتفرم تصمیم گرفته است تا با هدف جلوگیری از هر اتفاق نامطلوب اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده در Neowin و به نقل از بلومبرگ از مهمترین اقدامات توییتر برای جلوگیری از خرابکاری عدم تغییر در کد های این پلتفرم است که به طور موقت ممنوع شده است. به نظر می رسد این عدم تغییر تا روز جمعه برجا باشد و مشخص نیست که هیئت مدیره پس از آن چه تغییرات دیگری را ایجاد میکند.

 تغییر ایجاد شده نیز به منظور پیشگیری از اقدامات خرابکارانه برخی از کارمندان ناراضی در این شبکه اجتماعی است که از فروش آن به ماسک ایجاد شده است. تنها افرادی که مجوز اجرایی داشته باشند می‌توانند تغییرات مد نظر خود را انجام دهند. بنابراین تا روز جمعه امکان تغییر در کدهای توییتر وجود نخواهد داشت و تنها در صورت نیاز به تغییرات حیاتی و تایید معاونت این شرکت می توان این تغییرات را اعمال کرد.

 با وجود فروش توییتر به ماسک که هنوز در مورد پذیرش این معامله تردیدهایی وجود دارد، برای برخی افراد درک کردن آن سخت است. طبق گزارش اینسایدر کارکنان این شبکه اجتماعی دیروز جلسه همه جانبه ای با پاراگ آگراوال، مدیرعامل این شرکت و هیئت مدیره برگزار کردند. در این جلسه سوالات بسیاری پیرامون این موضوع پرسیده شد. مهمترین آن آمادگی توییتر برای خروج دسته جمعی کارمندان پس از توافق بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال