امکان ارسال عکس، ویدئو و گیف در یک توئیت در دسترس کاربران قرار گرفت

قابلیت جدید توئیتر به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند درون یک توئیت بطور همزمان عکس، فیلم و گیف منتشر کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلساندرو پالوزی پیش از این از ارائه این قابلیت در توئیتر در آینده ای نزدیک خبر داده بود. پس از آن نیز توییتر بطور رسمی اعلام […]

قابلیت جدید توئیتر به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند درون یک توئیت بطور همزمان عکس، فیلم و گیف منتشر کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلساندرو پالوزی پیش از این از ارائه این قابلیت در توئیتر در آینده ای نزدیک خبر داده بود. پس از آن نیز توییتر بطور رسمی اعلام کرد این قابلیت را در حالت آزمایش گذاشته و به زودی بصورت عمومی عرضه میکند. اکنون این این ویژگی در اختیار تمامی کاربران قرار دارد.

توییتر طی پستی در وبلاگ خود این قابلیت را معرفی کرده است: توییتر تلاش دارد تا با استفاده از راه های جدید به سازندگان محتوا در اشتراک محتواهای خود کمک کنیم تا بهتر دیده شوند. اکنون قابلیت انتشار انواع محتوای بصری در یک توییت علاوه بر استفاده از ۲۸۰ کاراکتر راه های بیشتری را برای بیان محتوا در اختیار سازندگان قرار میدهد.

با وجود کشمکش فراوان بین توییتر و ایلان ماسک بر سر موضوع خرید توییتر این شبکه اجتماعی همچنان به ارائه قابلیت های خود ادامه میدهد. اخیرا نیز ایلان ماسک با تغییر موضع خود مجددا خواهان خرید توییتر شده است و همان قیمت پیشنهادی ۴۴ میلیاردی را مطرح کرده است. پیش از این نیز قابلیت امکان ویرایش توییت ها در اختیار کاربران سرویس بلو قرار گرفت که می توان از آن به عنوان مهمترین ویژگی منتشر شده یاد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال